Ervaringen sensitest ovulatietest wit

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Friesland90, 15 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Zijn er dames met ervaring met de ovulatietesten van sensitest? En dan niet de gevoelige(groene) maar die witte.
    Vorige 2 keer waren we volgens mij alleen nog groene, maar op deze zie je die geen lijntje oplopen maar kan je test vanuit het niets in eens positief zijn?

Ik ben 2-7 gestopt met de pil en verneem nu met hoesten af en toe steekjes onderin. Gisteravond veel afscheiding met een heel klein beetje bloed en vanochtend veel afscheiding, geen bloed meer. Op ovulatietest zie ik een heel licht lijntje, had eigenlijk al donkerder verwacht.
    Nu vraag ik mij af of ik mijn eisprong mis als ik morgen middag pas weer test...

2. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Bekijk bijlage 507268

De onderste is van 11.30 vandaag. Maar denk dat dit nog niks zegt? Aan de andere kant zie je ook wel dat deze in eens heel snel oplopen

Ik zie nu de de foto erg wazig is in eens een gedraaid. Het gaat om de rechter

3. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hij moet echt net zo donker worden als de test streep ik denk 2/3 per dag even testen de aankomende dagen?

4. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Ik zie op de foto bijna niks..
    Dus nog verre van positief helaas.
    maar ze kunnen inderdaad ook 'ineens' positief zijn.
    Misschien inderdaad 2× per dag testen, voor je eigen zekere gevoel om je piek niet mis te lopen?

5. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Je zou twee keer per dag kunnen testen als je verwacht dat je ei sprong er aan komt. Nu lees ik dat je op 2-7 pas gestopt bent met de pil, dan kan het zijn dat je nog een erg ontregelde cyclus hebt en dat je eigenlijk nu ongesteld gaat worden of zelfs pas volgende maand.. met de streepjes die jij hebt dan heb ik meestal nog lang geen ei sprong, dan worden ze namelijk bij mij al ietsje duidelijker voordat hij knalt. Maar ieder lichaam is anders. Succes!

6. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Hij is op de foto wel eeeeerg slecht te zien inderdaad! Had niet verwacht dat een foto met telefoon ook zo verkleind zou worden.
    Net nog 1 gedaan en lijkt iets duidelijker. Zal morgen toch maar weer kijken, nu flinke steken in de buik maar daar kan ook net zo goed ontpillen zijn inderdaad.

De reden dat ik mijn eisprong liever niet wil niet missen is omdat ik inderdaad met gestopt ben met pil. Mocht het wonder boven wonder in 1 keer raak zijn dan hebben we in ieder geval iets om vanuit te gaan. Bij mijn jongste niks bijgehouden en was direct raak de eerste keer, de uitgerekende datum uitrekenen was hierdoor erg lastig. Maar goed we gaan er niet vanuit..(in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst).
    Mocht de eisprong toch veel later komen, ik bestel maar vast nieuwe.... zijn de (groene) van sensitest beter?

7. tinekuuuh

tinekuuuh Lid

19 apr 2012
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Deze kunnen idd uit het niets knallen.. ik vond de groene niet beter omdat ik daar al heel snel donkere streepjes op plaste.. elke dag dacht ik nou morgen moet hij knallen.. maar deed het misschien wel een week later.. deze witte doen dat dus niet.. en weet je dus heel duidelijk wanneer je echt vruchtbaar bent.. op sensitest kun je ook foto's van anderen bekijken..dan weet je een beetje hoe ze er uitzien..

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Waarom had je al een posi test verwacht. Je bent pas 2-7 gestopt met de pil en dus grote kans dat je cyclus niet gelijk 28 dagen is en je dus nog moet gaan ontpillen.

9. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Is inderdaad heel erg vroeg! Maar omdat ik dus last van steken heb, gaan zitten is gevoelig en vanwege de afscheiding...:p ik ga gewoon rustig door met de testen en wacht het af wat er gaat gebeuren. Kan misschien ook van ontpillen komen.

Tinekuuuh dan bestel ik gewoon dezelfde weer. Lijkt me ook handiger ter vergelijking nu ik eenmaal met deze veen begonnen

10. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Bekijk bijlage 507306

Bij lange na niet positief, maar deze foto is wel wat duidelijker... ik zal op de website eens kijken ter vergelijking. Vind t zelf wel lijken (ivm symptomen) dat de eisprong er wel aankomt een deze dagen. Pff spannend weer hoor hihi:D

11. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Misschien over 2/3 dagen!

12. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Bekijk bijlage 507380

Ik vermoed dat ik het goed heb aangevoeld! Ben blij dat ik toch doorgetest heb!!!

13. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Wat een verschil dan ineens hè? Ik zou voor de zekerheid vanavond nog 1 doen. Hij kan na mij mening nog wat donkerder namelijk. Je zit er iig niet ver naast :D

14. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Doe ik vanavond nog 1 en morgen middag.
    Ja inderdaad! Wat een verschil. Aan de hand van mijn symptomen had ik het wel verwacht, maar zo snel na het stoppen met de pil is wel een verrassing!

Deel Deze Pagina