Woman 1988 gelukkig zie jij em ook is echt n tuurstreepje me aders van me borstenzijn nooit zo zichtbaar geworden
Ik lijk wel wat te zien maar moeilijk te bepalen zo. Kun je geen foto maken met hulsje en op.lichte achtergrond?
Volgens mij zie ik m ook!! Actiontest is lastig op de foto te zetten als ze nog zo licht zijn. Zou een Kruidvat 2v5 doen
Aders heb ik ook de ene maand en andere niet en ben niet zwanger. Maar waar zit je in je cyclus dan en hoe heb je je ei opgespoord?
Daar ben ik ook erg benieuwd naar want op 8 juli heeft TS ook al een zw-test geplaatst waarop ze zelf een streepje dacht te zien en op 13 juli, eergisteren dus, opent ze een topic waarin ze zegt dat ze altijd op de 12e van de maand haar eisprong heeft en nu ineens op de 13e ongesteld is.... (Althans een bloeding heeft)
Ik krijg sterk het gevoel dat dit verhaal van geen kant klopt?? Heb ook even je vorigetopics gelezen en ik snap er echt helemaaaal niks van?
Ik denk dat dit zo'n verhaal wordt waar we nooit meer wat van horen. TS heeft gister om 21:09 namelijk zelfs de moeite genomen om de foto uit haar eerste bericht te verwijderen maar reageert verder niet op vragen. Jammer toch altijd...