Dag dames, Ik kon vanmorgen me niet meer bedwingen, het word aankomende zaterdag 2 weken na IUI dus heb getest en zien jullie wat ?
Ik zag hem ook direct. Maar..en mijn vriend zegt dat ik je dit niet moet zeggen maar ik doe het toch..sorry! Heb het misschien ook hartstikke fout. Als ik inzoom lijkt het streepje de grens van een donker en licht deel van de test en dus niet echt een streepje. Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Maar ik hoop dat je morgen gewoon een nog duidelijker streep hebt !
Geen idee of die er binnen 10 minuten stond, maar ik heb al vaker een test gedaan de afgelopen maanden i.v.m. cryo tp. en heb nooit een streepje gehad. ook niet naar uren Op de foto is die slecht zichtbaar, maar in het echt ziet iedereen hem gelijk. 3 jaar geleden bij me dochter had ik precies zo n test, en die loopt vrolijk rond dus we hopen dat we over een maand of 8 weer een wondertje in onze armen hebben
Als ik de test gewoon bekijk dus niet op foto is het wel een heel licht rose lijntje.. dus hopen dat hij zondag knalt, dan ga ik testen samen met manlief
Zou just in case wel een nieuwe doen en deze echt binnen de gestelde 5min aflezen. Helaas geven deze testen de laatste tijd erg veel (ook roze!) indrogers. Heb het zelf bij zeker 80% van de (negatieve) testen gehad de afgelopen maanden. Hopelijk is het gewoon een kloppend streepje en inderdaad over 8 maanden weer een wondertje
toen ik hem aflas was die nog nat heb hem niet uren later pas afgelezen. stond binnen een half uur al bij de buuf op de stoep of ik niet droomde whaha
Als dit een kruidvattest is ziet het er goed uit! Ik heb nog nooit een streepje gehad met Kruidvat, negatief was ook echt negatief, Omowit. En hier hoef ik niet eens te turen. Geen pregnyl oid gespoten?
Jep.... Bij m'n vorige zwangerschap (getest in maart - mei 2016) ook absoluut niet gehad. Deze keer (getest juli en aug dit jaar) bij véél testjes goed zichtbare indrogers. Ik heb zelfs 1 de volgende dag uit de prullenbak gevist met een streepje die ik toen ik wél zwanger was op 10/11DPO had. Heel bijzonder. Soms na een half uur/uur al een indrooglijntje. Ga er overigens vanuit dat de streepjes echt niet op een zwangerschap reageerden omdat ik altijd twee testen tegelijk doe (zelfde merk) voor de zekerheid en minstens 1 vd 2 bleef wèl wit.
Nou dan laat ik de Kruidvat maar links liggen en wordt het waarschijnlijk de Predictor, dan maar wat duurder. Wil absoluut geen indroger zien..