K heb deze maand voor het eerst ovutesten van de action. Eergister heel licht streepje, dus negatief, gister aardig donker, maar nog niet net zo donker als de controlestreep, dus ook negatief. Vandaag deze: Is die nu echt positief of worden deze nog donkerder? Voorheen had ik ovutesten van z&k en die gaven echt een hele donkere knaller
Die van gister (wel heel geel geworden, heb m al gespoeld maar t trekt niet weg) en vandaag onder elkaar
Ik heb ze zelf wel donkerder gehad.... Maar iedereen is anders..dus zou best jouw piek kunnen zijn hoor
Bij mij werden ze ook nog donkerder, maar inderdaad, niet iedereen krijgt een giga knaller. Ik zou wel vanmiddag of vanavond nog een keer testen. Wellicht dattie dan nog donkerder is. En het natuurlijk gezellig maken met je man
Bij mij werden ze niet eens zo donker Het lijkt er wel op, maar doortesten (en het ondertussen gezellig maken) kan denk ik geen kwaad
Ik heb er nu nog een gedaan en die is veel lichter dan de andere twee. Morgenochtend test ik weer, maar als ze licht blijven ga ik er maar vanuit dat die donkerste de piek was
Ook vanochtend een hele lichte ovutest, plus duidelijke tekenen dat mijn eisprong geweest is! Nu maar weer op t wachtbankje!