Ovulatietesten en kansen gemist?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Fleurr82, Nov 26, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

Feb 25, 2013
    344
    0
    0
    Ik kom op dit forum om eens te lezen over lotgenot
    Zuid-Holland
    Wij zijn al lang bezig voor een tweede kindje. We doen het elke maand "goed" volgens onze regeltjes, maar deze maand was ik vaak ziek.

Volgens mij heb ik mijn lh piek op woensdag gehad? Ik heb daarna niets gevoeld tot vandaag, gevoelige baarmoeder, plopjes, steekjes en rammelende darmen. Ook rekbaar slijm. Zou dit de eisprong kunnen betekenen, of de naweeen van een al gesprongen cel?

Wegens mijn ziek zijn is er niet geklust, behalve vanmiddag wel. Maar vraag me af of het "nut" heeft gehad en niet mosterd na de maaltijd is.

Ik weet dat het heel erg gissen is, maar ben benieuwd of dat jullie er in zouden geloven of gewoon accepteren dat deze maand een gemiste kans is?

Dank jullie wel alvast voor het reageren!

Attached Files:

2. Florina

Florina Fanatiek lid

Jan 24, 2015
    2,729
    1,165
    113
    Ik zie nog helemaal geen positieve ovulatietest dus ik zou zeker door testen. Vruchtbaar slijm betekent zeer waarschijnlijk dat je eisprong nog moet komen.

3. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

Feb 25, 2013
    344
    0
    0
    Zuid-Holland

Ik heb geen 2e streep meer nadien helaas. Daarom was ik maar gestopt.
    Die van woensdag was de meest donkere, die ik dus maar aanzag voor positief. Doe wat verkeerd denk ik...

4. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

Feb 25, 2013
    344
    0
    0
    Zuid-Holland
    En ik zit trouwens nu dag 25 van cyclus 38..

5. Florina

Florina Fanatiek lid

Jan 24, 2015
    2,729
    1,165
    113
    Dat je test weer lichter wordt zegt niets als je nog geen positieve test hebt gehad. LH schommelt daarom dat je beter door kan testen tot de streep wel even donker of donkerder dan de controlestreep is.

6. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

Feb 25, 2013
    344
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ah ok!! Snap het nog niet zo goed met deze testen. Dank je wel!

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Heb je altijd zulke vrij lange cyclussen? Want dan kan het goed zijn dat je eisprong nog komt.

Vruchtbaar slijm kun je al vanaf 5 dagen voor de daadwerkelijke eisprong verliezen.

8. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

Feb 25, 2013
    344
    0
    0
    Zuid-Holland

De laatste tijd zijn mijn cyclussen tussen de 36-38 dagen.
    Deze maand heb ik geprobeerd het in kaart te brengen met de testen en het ei op te sporen. Maar heb alleen maar meer verwarring.

Share This Page