View attachment 413819 voor mijn gevoel zijn ze vals. omdat ik nog maar op cd 26 zit. en ik dacht dat mijn eisprong nog moest komen aangezien mijn laatste cyclussen 39 dagen waren. iemand ervaring met deze testen? fotos zijn met telefoon gemaakt dus iets minder helder
Ik vind m positief.... maar dat komt omdat mijn ervaring met action vooral erg goed is... dag voor ik posi test had was hij namelijk nog wit... en een dag later een streep... Ben toch echt 22+ weken nu.... Ik denk dat we je mogen feliciteren...
Dan zit je dus precies rond het moment dat normaal je eisprong is?? Waarom heb je dan een zwangerschapstest gedaan eigenlijk? Die kunnen inderdaad op je ie reageren... Zou evt over 2-3 dagen nog eens testen als ze oplopen ben je waarschijnlijk zwanger
Ik zie wel wat, ik zou nog een keer een test doen. Je bent de eerste niet die denkt dat ze haar cyclus kent en vervolgens toch zwanger blijkt te zijn (ik had mijn eisprong dit keer ook een WEEK! eerder) dus ik ga voor je duimen!
nou mijn ovutest was vandaag ook ineens donker. maar omdat ik me steeds vreemd voeolde en wat pijn bij mijn baarmoeder twijfelde ik omdat ik dat bij mijn 1ste zwangerschap ook voelde. ( ook die zwangerschap kwam onverwachts na de mmm ) overigens waren deze week alle testen negatief. zo even kruidvattest doen nooit van gehoord dat zwangerschapstesten positief worden op eisprong. want dat is lh en geen hcg. maar dan zou hij weer negatief moeten worden
Hier wel degelijk zw testen gehad die positief uitsloegen bij mn ei!! Alleen was dat niet met een cb of die van de action, maar goed, als je je ei verwacht en je ovu positief is, dan denk ik eerder aan je ei, maar hoop natuurlijk op een zwangerschap!
Ik heb hier echt hele mooie duidelijke testen voorbij zien komen waarbij het uiteindelijk de eisprong was. Dus ik zou niet zomaar roepen "dat dat niet kan" Sterker nog, het staat zelfs in de meeste gebruiksaanwijzingen. Ik hoop uiteraard dat het NIET je eisprong is en dat je gewoon heerlijk zwanger bent!
ook mijn kruidvat test was positief dus van de aktion clearblue en kruidvat alledrie positief. maar heb het ziekenhuis gebeld en die zeggen in principe dat het niet mogelijk moet zijn. maar mag even bloedprikken en dan weet ik het vandaag nog
Helaas... Er zijn hier talloze vrouwen die bewezen hebben dat een zwangerschapstest wel degelijk op een eisprong reageert. Zelfs iemand met CB Digitaal. TS, bij een cyclus van 39 dagen komt je eisprong tussen dag 21 en dag 29 van je cyclus en daar zit je nu precies in. De kans is dus zeer groot dat je test op een eisprong reageert.
Hier precies hetzelfde met action: 8 dpo echt spierwit en 9 dpo een streepje zoals jij nu hebt... Voorzichtig gefeliciteerd dus... Met een cyclus van 38 dagen (ik had ook lange cycli ) is de kans dat het onregelmatig is volgens mij ook wel groter!