Stom stom stom! Een paar dagen voor NOD heb ik toch een testje doorheen geslingert omdat ik geen geduld heb. Nu dacht ik heeeeel licht wat te zien, heb een uur later maar even een druppel water eroverheen gedaan maar bleef t lichtjes zien... ik heb 3 fotos gemaakt maar weet niet of het daarop te zien is omdat ik allemaal barsten in me beeldscherm heb. Groetjes
Had begrepen dat als je druppel water doet bij indrooglijn de lijn wegging? Of klopt dat niet? Groetjes
ik zie wel een licht streepje op de laatste foto. vind de kruidvat testen niet meer zo goed en zo vroeg heb ik al paar x deze streepjes gehad.. maar kan gerust zijn dat dit wel het begin is van mooie oplopende testen he!!
Dank jullie welvoor de reacties,in het echt zie je het wel wat beter dan op de foto. Ik wacht gewoon af tot 3 september en dan nog een test doen. Tnx allemaaal xx
Ik zie het streepje op de laatste foto wel degelijk. Hier alleen maar positieve ervaringen met deze testen. Ik duim voor je.
Tnx voor het kijken baby 90, ja fotos zijn slecht om het erop te krijgen vooral als je zelf barsten op je tel heb haha. Ik zag namelijk ook heeeel lichtjes iets en uur later heb ik voor zekerheid druppel water erop gedaan. Ik wacht een paar dagen af en hou jullie op de hoogte. Groetjes