Hoi, Ik ben nieuw hier. Ik ben sinds een aantal dagen begonnen met Ovulatietesten. De 2 onderste (zie afbeelding) zijn de resten van vandaag (2x). Wat denken jullie hierover?
Geen enkele is positief maar het zit er wel aan te komen want ze lopen op. Wanneer de linker streep even donker of nog donkerder is dan de rechter dan is ie positief. Nog even door testen dus. Succes!
Bedankt voor deze reactie. Kan dit dan zo snel na het stoppen van de pil? Ik ben nog maar 2 weken gestopt. Kan dit?
Idd piek lijkt er aan te komen. Ik zou vanaf vandaag 2x testen. Rond 10 uur en rond 19 nogmaals. Succes.
Ik zou deze als positief beschouwen. Als je vanavond nogmaals test zou ie nog wel donkerder kunnen zijn misschien
Hoe weet je dan wanneer je eisprong zal zijn? En als je eisprong er bijna is, test je dan ook nog positief op de ovulatietesten of niet meer?
Je hebt een LH piek. Dus een moment dat LH het hoogst is maar dat is niet het moment dat je eitje springt. Over het algemeen is de eisprong binnen 24 tot 48 uur na de positieve test
Oké, dus morgen en overmorgen zeker nog gemeenschap hebben? Kan het dan zijn dat de Ovulatietest nog positief is dan of niet? Nu is deze zo.
Ik zou die van eerder vandaag als positief blijven beschouwen. Als je vandaag en over twee dagen seks hebt zit je wel goed
Deze is van vandaag, dus negatief. Kan ik er dan vanuit gaan dat mijn LH piek donderdag was en dat mijn ei ofwel al gesprongen is ofwel nog moet springen? Kan het ook zijn dat je zo een eisprong niet voelt? En wanneer kan ik dan het beste beginnen met zwangerschapstesten? Sorry voor de vele vragen, het zou ons eerste kindje zijn ☺️
Hij springt uiterlijk vandaag en je voelt de eisprong zelf niet. Je kunt de laatste groei wel voelen maar lang niet iedereen voelt dit. Ik zou op 3 of 4 mei een zwangerschapstest doen.
Oké, we hebben gisterenavond rond 22u gemeenschap gehad en deze ochtend rond 10u. Zou dit dan voldoende zijn? Bedankt voor de reacties!