Vraagje over ovulatietestjes

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Giggle, Jul 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Giggle

Giggle Bekend lid

Jun 18, 2013
    968
    0
    16
    Hoihoi,

Wat is het beste tijdstip om een ovulatietest te doen?! Hoor steeds smorgens niet, maar kan m ook niet op m'n werk doen...wat is handig?
    En MOCHtje eitje niet springen hoe weet je dat dan?
    Mijn LF is vrij kort, dus vraag me af of mijn ei wel springt steeds eigenlijk hahaha.
    Vroeg me af of je test dan posi blijft of nieter wat er dan gebeurd...

2. Giggle

Giggle Bekend lid

Jun 18, 2013
    968
    0
    16
    Niemand?

3. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    Het beste tijdstip is tussen 10:00uur en 20:00 uur heb ik me laten vertellen. 1 a 2 uren van te voren niet tot weinig drinken zodat je urine geconcentreerd genoeg is. Lijkt mij wanneer je geen ovulatie hebt, dat je dan ook geen positieve test in je handen krijgt. Hoelang denk je dat je LF is dan? De mijne was 12 dagen...

4. Giggle

Giggle Bekend lid

Jun 18, 2013
    968
    0
    16
    Mijn LF is 10dgn volgens m'n temp...maar dacht misschien kun je met ovutestjes zien of je ei ook daadwerkelijk springt...
    Had voor mijn zwangerschap van m'n dochtertje ook een LF van 12 maar nu dus maar 10...

5. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Als je wilt zien of je ei daadwerkelijk springt moet je naast de ovulatietestten er ook naast gaan tempen elke ochtend voor het opstaan (zelfde tijdstip)

LF van 10 is niet echt zo kort, ik zou ernaast ook gaan tempen als je echt wilt weten of je ei springt met je LF

6. Giggle

Giggle Bekend lid

Jun 18, 2013
    968
    0
    16
    Tempen doe ik dus al (vandaar dat ik weet dat m'n lf 10dgn is) maar hoe heb ik daarmee zekerheid dat m'n ei gesprongen is dab?
    En is 10dgb niet kort nee?
    Hoor er steeds verschillende meningen over vandaar...

Share This Page