Action test lichter dan gisteren

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Frullie, Feb 18, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Frullie

Frullie Actief lid

Jul 24, 2015
    296
    255
    63
    Ja ik krijg morgen een inwendige echo, zodat ze kunnen zien hoever, en of er überhaupt iets zit en waar...

2. Willemijntje19

Willemijntje19 Fanatiek lid

Apr 26, 2016
    2,394
    1,205
    113
    Female
    Heb zojuist je topics even helemaal gelezen. Wat spannend! Mijn vk zei ook dat het eigenlijk nooit voorkomt ongesteld en toch zwanger, maar ik had het bij mijn tweede. Had een menstruatie precies zoals mijn normale menstruaties, flink bloedverlies en buikpijn ongeveer 3 a 4 dagen. Toen ik een aantal dagen er na misselijk werd een test gedaan en.. zwanger! Succes morgen!

Frullie likes this.
  3. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Fijn! Dan weet je iig waar je aan toe bent. Ik ben heel benieuwd!

4. Kim11

Kim11 VIP lid

Mar 23, 2011
    5,960
    178
    63
    Als ik je testjes zo zie vind ik ze prachtig. Volgens mij moet je gewoon stoppen met testen! Die dingen zijn bedoeld om te zien of je zwanger bent ja of nee. Nu doen we het allemaal wel, maar die testen zijn niet bedoeld om er een hele studie aan te wijden.

Ga gewoon genieten en stop met testen, je bent zwanger. Punt....!

MamaZijnIsDeBom likes this.
  5. Frullie

Frullie Actief lid

Jul 24, 2015
    296
    255
    63
    Dat geeft hoop aangezien de verloskundige het nog niet eerder heeft meegemaakt. Hoever was je toen na die menstruatie?

6. Frullie

Frullie Actief lid

Jul 24, 2015
    296
    255
    63
    Ik ben het met je eens, wordt gek van dat oplopen of niet enz. Eigenlijk is een streep een streep. Alleen onze start is beetje raar aangezien ik via ovulatietest erachter kwam dat ik zwanger ben, en 11 dagen geleden flink ongesteld inclusief pijnlijke borsten enz( die nu weg zijn) hopelijk morgenvroeg goed nieuws

7. all4love

all4love Bekend lid

Jan 23, 2019
    754
    459
    63
    Female
    Wat spannend. Hoe laat mag je morgen? Ik ga zeker voor je duimen voor goed nieuws.

8. Frullie

Frullie Actief lid

Jul 24, 2015
    296
    255
    63
    Dankjewel, ik mag om 9.30..

9. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

Oct 29, 2009
    5,925
    2,093
    113
    Female
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Mijn moeder kwam er pas na 14 weken achter dat ze zwanger was van mij, ze had gewoon 3x gemenstrueerd, het is dat ze een urinecheck moest ondergaan in het ziekenhuis dat ze ontdekte dat ze zwanger was (mijn moeder is nierpatiënt en kreeg om de zoveel maanden een urine-onderzoek om eventueel medicatie bij te stellen)

10. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

Oct 29, 2009
    5,925
    2,093
    113
    Female
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Succes morgen!!

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,933
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Kwaaltjes kunnen komen en gaan ;)
    Ik had pijnlijke borsten vanaf 6 dpo tot aan de 6e week en daarna niks meer ;);)

Frullie likes this.
  12. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

Apr 10, 2018
    2,317
    1,660
    113
    Female
    Heel veel succes morgen!

Frullie likes this.
  13. Willemijntje19

Apr 26, 2016
    2,394
    1,205
    113
    Female
    Oeh dat is al weer 5 jaar geleden, ik heb toen pas bij 12 weken een eerste echo gehad (mijn vk vond eerder niet nodig destijds, nu ik er over nadenk best raar eigenlijk) en die termijn bleek wel te kloppen met wat ik toen zelf dacht. Dus dat ik echt al zwanger was tijdens dat bloedverlies. Ik rekende mijn menstruatie van de maand ervoor als laatste menstruatie en dus niet het bloedverlies van vlak voor de test. Mijn vk deed er best ontkennend over tijdens de intake, want ongesteld en toch zwanger kon eigenlijk niet. Maar ik was toch echt op mijn nod “ongesteld” geworden en een aantal dagen later een posi test. Ik moet er wel bij zeggen dat ik bij alle 3 mijn zwangerschappen op nod bloedverlies kreeg, maar dat zette bij mijn eerste en derde niet door, maar bij mijn tweede dus wel, Toen heb ik ook geen moment gedacht zwanger te zijn, omdat de menstruatie precies zo verliep als anders. Pas toen ik ineens misselijk werd van de geur van de vaatwasser haha deed ik voor alle zekerheid een test. Succes! Hopelijk bij jou goed nieuws en hopelijk geen buitenbaarmoederlijke zws.

Frullie likes this.
  14. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

Sep 20, 2015
    3,983
    1,639
    113
    Haha die vk heeft zeker nooit ‘I didn’t know I was pregnant’ gekeken :roflmao:

@Frullie gefeliciteerd! Blijf die pijn in je schouder in de gaten houden en trek meteen aan de bel als het erger wordt oké?

Frullie and Willemijntje19 like this.
  15. Willemijntje19

Apr 26, 2016
    2,394
    1,205
    113
    Female
    Nou idd! Je hoort toch idd wel vaker bizarre verhalen! Vind het altijd bijzonder dat sommige vk’s en soms ook artsen zo vast houden aan hoe het volgens de boekjes zou moeten gaan.

En TS: hou idd die pijn aan je schouder in de gaten! Dat het bij mij allemaal goed bleek te zijn zegt helaas niks over jou, al hoop ik van harte dat het bij jou ook allemaal helemaal goed zit!

Frullie likes this.
  16. Frullie

Frullie Actief lid

Jul 24, 2015
    296
    255
    63
    Bedankt voor jullie berichten dames, ik moet eerlijk bekennen dat ik op dit moment super misselijk ben( waarschijnlijk van de spanning) ik.hou het gewoon niet meer...

Ik baalde ook van de reactie van verloskundige, ze zei jij bent echt een bijzonder verhaal. . Ik dacht nou het internet staat er vol mee hoor, zo zeldzaam is het nou ook weer niet.
    Morgen zal ik ook weten of de schilderijen komt door een bbz, eierstokken enz worden nagekeken . Dat wordt een slechte nacht...Ik hoop morgen met goed nieuws te komen

Willemijntje19 likes this.
  17. Frullie

Frullie Actief lid

Jul 24, 2015
    296
    255
    63
    Schilderijen = schouderpijn

18. all4love

all4love Bekend lid

Jan 23, 2019
    754