roze hoeft niet altijd het begin van iets slechts te zijn..... kan ook van een innesteling wezen. veel suc6 vandaag!
Dames, daar ben ik dan. De echocopiste heeft een zeer uitgebreide gyneacologische echo gemaakt van alles inclusief eierstokken. HELEMAAL NIKS TE ZIEN! We snappen er helemaal niks van. Geen miskraam, geen beginnende zwangerschap. Aan de dikte van het baarmoederslijmvlies was te zien dat ik waarschijnlijk net na de eisprong zit?? Ik heb 4 verschillende zwangerschspstesten gedaan en allemaal positief! Ik moet nu gaan prikken op Hcg, mocht dat steigen dan zou het in eileiders kunnen zitten bbz kan niet helemaal uitgesloten worden helaas ...
Hè, ik had zo gehoopt op goed nieuws. Wat spannend dan nog, dat ze een bbz nog niet kunnen uitsluiten. Ga je meteen vandaag bloedprikken en wanneer heb je dan de uitslag?
oh nee wat naar! heeft ze je eileiders niet kunnen controleren op echo? veel sterkte komende onzekere dagen
Gezien je sex van alleen 18 januari moet je zeker al tegen de 6 weken aan zitten Gedver zeg!!! Zou die bloeding dan toch een mk zijn geweest en dat nu pas het hcg gaat aflopen (wat me wel heel sterk lijkt hoor). Ik duim zo dat het niet een bbz is.
Het is echt klote, net weer ovulatietest en zwangerschapstest gedaan, meteen een smiley en positieve zwangerschapstest. Vanmiddag bloedprikken op hcg,morgen waarschijnlijk uitslag pff
He wat een shit situatie. Mocht je ineens koorts krijgen of echt beroerd worden gelijk naar de eerste hulp gaan hoor!
Gezien je testen moet er toch wel HCG in je bloed zitten??! Pfff wat een onzekere situatie. Ik hoop niet dat het toch nog alsnog BB is.
Ja ik ook wel hoor. Want dat zou wel de meest logische verklaring zijn. Maar apart is het zeker. Hopelijk snel duidelijkheid
Hou het echt allemaal goed in de gaten meid. Bbz is nog niet uitgesloten. Hcg via gyn is vaak spoed en binnen een uur al bekend. Laat je ook niet afschepen met 1 x prikken want dan weet je nog niks. Heel veel succes de aankomende dagen... Xxxx
Net hcg laten prikken, morgen na 14.00 de uitslag. Mocht er hcg aanwezig zíjn , wordt ik doorgestuurd naar gyneacoloog. Maar wanneer dat is??
Dat is dan per direct tuurlijk gaan ze hcg vinden meid. Je hebt niet voor niks positieve testen. Ze gaan nu kijken naar de hoogte van je hcg boven 2000 ga je waarschijnlijk een kijkoperatie krijgen. Of eerst nog een keertje prikken om te kijken of het zakt of stijgt.
@Frullie ik had dit ook. Bij mij was het een zol (zwangerschap met onbekende locatie). Hoop voor je dat hcg vanzelf afneemt i.p.v. door de medische molen. Ik denk aan je!!!