Kruidvat test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Melliee, Mar 1, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Melliee

Melliee Lid

Mar 1, 2019
    11
    1
    3
    Female
    Dag allen,
    Voordat ik een vraag stel wil ik mezelf eerst voorstellen. Ben een moeder van 31 jaar oud. En heb een dochter van bijna 2. En een zoon van 5 maanden.
    Op dit moment geef ik nog bv aan de jongste en heb tot heden niet gemenstrueerd. Ik voel me al paar dagen heel raar (duizelig, misselijk, maagzuur, rare druk op mijn blaas, licht in het hoofd) dus heb test van Kruidvat gekocht. Die welbekende 2 voor 5 euro. Vanmorgen getest en was na 10 min nog negatief. Nu komt het: ik liep net maar de badkamer om tanden te poetsen. Ik zie een duidelijke maar dunne 2de streep. Ik pieker al de hele avond. Zitten googlen. Ik weet dat het niet betrouwbaar is na zoveel uren tussen. Maar kan het wel? Ik bedoel, ben ik gek aan het worden?
    Iemand meegemaakt? 20190301_221449.jpg

2. maaike3

maaike3 Bekend lid

Aug 31, 2009
    772
    255
    63
    hoi melliee .
    ik snap dat je piekerd, maar ik zou een andere test doen. Dan weet je het. Dit is een gek streepje. je weet nu nog niks namelijk.
    succes met de volgende test xx

3. Bloeme

Bloeme Bekend lid

Jun 16, 2012
    583
    154
    43
    Alles kan. Je kan een eisprong krijgen terwijl je bv geeft en nog niet hebt gemenstrueerd. Je kan zwanger zijn. Alleen ik zou deze test niet vertrouwen, dit is te lang na afleestijd. Test over twee dagen weer met je eerste urine. Dat geeft je meer zekerheid dan een zoektocht op Google.

Veel sterkte! Ik kan me goed voorstellen dat dit heel verwarrend is!

4. Mamabella12

Mamabella12 Bekend lid

Oct 22, 2017
    789
    790
    93
    Dit lijntje ziet er raar uit en na zoveel tijd is het niet meer betrouwbaar. Deze is in ieder geval niet positief. Zou morgen nog eens testen

5. Melliee

Melliee Lid

Mar 1, 2019
    11
    1
    3
    Female
    Dankje Maaike3, inderdaad vind het ook zo'n rare streep. Ik heb natuurlijk geen uitgangspunt van NOD ofzo. Ben sinds de bevalling niet gemenstrueerd. Ik denk dat ik morgen een cb koop. Sorry misschien was de topic onnodig maar voel me echt "hoe zal ik het noemen" gek/verward

6. Melliee

Melliee Lid

Mar 1, 2019
    11
    1
    3
    Female
    Wat ben ik blij dit te horen. Je hebt gelijk morgen een cb proberen xxx

7. maaike3

maaike3 Bekend lid

Aug 31, 2009
    772
    255
    63
    je topic is echt niet onnodig. daar is deze site toch voor? En we kijken graag met je mee. Snap dat je je zo voelt hoor. Maar er zitten toch 2 testen in? zou er gewoon nog 1 doen.

8. Melliee

Melliee Lid

Mar 1, 2019
    11
    1
    3
    Female
    Normaal ben ik echt niet van die google persoon. Lijkt wel wanhopig hahaha. Je hebt gelijk over paar dagen een cb proberen. Ben blij dat jullie met me eens zijn dat het een rare streep is

9. Melliee

Melliee Lid

Mar 1, 2019
    11
    1
    3
    Female
    Dankje voor je begrip jaa ga zwz nog een poging doen. Ik begrijp de dames nu pas hoe het voelt die onzekerheid.

10. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

Apr 10, 2018
    2,317
    1,660
    113
    Female
    Wil je nu alweer graag zwanger zijn? Want dat lijkt me wel iets om over na te denken en met name met je man te bespreken. Anders moet je toch echt een voorbehoedsmiddel gebruiken. Anyway, dat snap je vast zelf ook wel. Deze test lijkt me echt negatief. Streepje is heel dun en staat schuin. Dit allemaal buiten het feit dat het sowieso na afleestijd is.

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,933
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Dit is een overduidelijke indroogstreep.
    A) hij kwam ver na afleestijd
    B) hij is dun/smal
    C) hij staat scheef (zie maar op mijn beweking hieronder).

De test is dus gewoon 100% negatief, je bent dus niet zwanger en ik zou niet met een cb testen vandaag (zonde geld ;)).

IMG_20190302_081740.jpg

Snoepjes, Flamingooo and Annedore like this.
  12. Melliee

Melliee Lid

Mar 1, 2019
    11
    1
    3
    Female
    Nee juist niet. Maar dat doet er niet aan toe natuurlijk. Ben blij dat iedereen negatief zit te schreeuwen. Overigens ik heb niets over voorbehoedsmiddelen geschreven dus je zult wel snappen dat dit totaal ander onderwerp is :)

Nikki15 likes this.
  13. Melliee

Melliee Lid

Mar 1, 2019
    11
    1
    3
    Female

Bedankt voor je reactie, zo dacht ik dus ook. Ik vond zwz al een raar streep, nooit eerder gezien bij mijn vorige zwangerschappen.

14. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Er zijn er genoeg die kort na de bevalling terug proberen zwanger te worden. In ts haar geval is dit niet het geval, maar lijkt mij dan weer niet iets om over te oordelen/advies te geven.

15. MamaZijnIsDeBom

Apr 10, 2018
    2,317
    1,660
    113
    Female
    Wie heeft het over oordelen dan?

16. MamaZijnIsDeBom

Apr 10, 2018
    2,317
    1,660
    113
    Female
    Het was geen aanval hoor... maar ik hoor weleens mensen die denken dat borstvoeding of het uitblijven van de menstruatie een reden is dat je niet zwanger kunt raken. Dus daarom mijn vraag.

17. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

Sep 20, 2015
    3,983
    1,639
    113
    Deze lijkt me ook negatief. Maar als je nog een test gaat doen kies dan niet voor de cb. Die heeft meer hcg nodig en als die ‘niet zwanger’ zegt, zou ik er niet gerust op zijn dat je niet nét te vroeg was.
    Ga dan voor de predictor. Die is ook duur maar super betrouwbaar.

18. Melliee

Melliee Lid

Mar 1, 2019
    11
    1
    3
    Female
    Klopt zijn er ook veel in mijn omgeving .Eerlijk gezegd na mijn eerste wou ik snel weer zwanger raken. Het lukte pas toen ze bijna 9 maanden oud was. Zit precies 1.5 jaar tussen mijn 1e en de 2de. Persoonlijk wil ik nog minimaal 2 jaar wachten voor de 3de.

19. Melliee

Melliee Lid

Mar 1, 2019
    11
    1
    3
    Female
    Daar heb je gelijk in. Ik heb zelf nooit predictor gebruikt. Ik zal over paar dagen nog eens proberen te testen. Zijn er merken die je mij kan advieseren? Ben absoluut niet bekend ermee

20. Melliee

Melliee Lid

Mar 1, 2019
    11
    1
    3
    Female
    Ooh nee vat het niet verkeerd. Ik bedoelde niets verkeerds mee. De reden dat ik aan de bel trok is dat ik me raar voelde. Anders zou ik niet eens aan de testjes beginnen :)

Share This Page