gezocht: kassabonnetje clear blue digital en clear blue normaal

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lets, 14 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Hoop dat iemand me hierbij kan helpen. Na een icsi behandeling heb ik een tijdje terug mogen testen. Hiervoor had ik clear blue digital (zonder indicator) drie in een verpakking gekocht.
    Erg spannend dus en hoewel we precies de handleiding gevolgd hadden gaf de test al meteen een foutmelding. Na de foutmelding gaf hij aan niet zwanger.
    Omdat er een foutmelding was hebben we een uur gewacht en een nieuwe test gedaan. Weer een foutmelding, en na de foutmelding kwam er zwanger te staan. Huh? Dus als de wiedeweerga naar de supermarkt om daar een andere test te kopen. Waaronder de normale clear blue test met de streepjes. Deze gaf een heel licht plusstreepje, dus positief.
    Nu nog een keer de digitale doen, dit keer zonder foutmelding en niet zwanger.
    Je kunt je voorstellen dat ik inmiddels helemaal gek werd van die testen.
    Na een bloedonderzoek van het ziekenhuis bleek ik helaas niet zwanger te zijn.

Graag wil ik nu dus mijn geld terug van de clearbluetesten, (want goedkoop zijn ze ook al niet) omdat deze vals positief getest hebben.
    En twee foutmeldingen geven hoewel de handleiding precies gevolgd is..
    Ik heb hiervoor al gebeld en dat kan, maar ik moet het kassabonnetje hebben....en dat heb ik in alle stress natuurlijk weggegooid perongeluk...

Dus wie o wie zou me aan een kopietje of scan van het kassabonnetje kunnen helpen!

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Afschrift van bankrekening zou volgens mij ook voldoende moeten zijn

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Licht plusstreepje, dus geen verticale dunne pennestreep? Want dat geven die krengen vaker en is helaas in de meeste gevallen negatief.

Hoop dat iemand je aan een kassabon kan helpen.

Je hebt contant betaald of met de pin?

4. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Geen idee, mijn vriend heeft ze gehaald. Maar hij had er geloof ik ook andere boodschappen bij dus weet niet of ze dat doen met bankafschrift...
    belachelijk trouwens; ik kan de verpakking en alles opsturen...

5. Trotsemama31

Trotsemama31 Niet meer actief

Ik heb dat ook eens gehad met clearblue met de streep. Vals positief gebeld en ze zeiden geen enkel probleem we sturen je gratis een op. 2 dagen later nieuwe test. Gewoon weer bellen en opnieuw je verhaal doen. Des noods zeg je dat je anders zeer ontevreden bent over hun service. En zij blijkbaar geen idee hebben hoe vervelend valse streepjes en foutmeldingen zijn. De digitale moeten volgens mij trouwens wel betrouwbaar zijn. Althans bij mij niet onjuist geweest.

6. mama73

mama73 Actief lid

22 aug 2013
    195
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik heb deze testen nooit eerder gebruikt dus ik kan hier niet echt een oordeel over geven, maar zou het niet kunnen dat je wel een klein beetje HcG in je lichaam hebt/had (van bevruchting die al weer mis is gegaan?
    Misschien zat je precies op het randje (met testen) voor een duidelijke uitslag!!! Vandaar de twijfel/foutmelding van de test met uiteindelijk de uitslag niet en wel zwanger...
    Misschien is de streepjestest net iets gevoeliger (traceert lagere waardes HcG) waardoor je een licht plustekentje zag?

Nogmaals ik weet dat ook niet, maar dat was wat bij mij opkwam.
    Succes...

PS ik test zelf altijd met Action (2 voor 1,49) deze zijn bij mij altijd duidelijk en de uitslag klopt!

7. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Wat vervelend zeg denk je zwanger te zijn krijg je zo'n domper. Ik heb het met ovulatie testen gehad van cb alleen de normale ik heb gebeld en kreeg digitale toegestuurd inclusief een zwangerschapstest dus was heel tevreden hoe ze ermee omgingen ik hoefde geen bon op te sturen alleen even de ovtest die niet goed doorliepen . Ik zou dus ook nog een keer bellen

Deel Deze Pagina