Action test negatief

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by yaraah, Sep 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Op 22/08 heb ik pregnyl gezet en op 30/08 werd er een cryo blasto teruggeplaatst bij mij. De dame die de tp moest doen zei dat het een top embryo was... Ik mag 9 september bloed laten prikken, maar we zitten morgen met een huwelijk en ik wou vandaag toch al eens een testje wagen. Ik had geen testjes in huis dus heb mijn ochtendurine (6u deze ochtend) opgevangen en bewaard om dan naar Action te rijden en dan uiteindelijk om 10u te testen. Helaas OMO wit...

Pregnyl zit er al zeker niet meer in mijn lijf, maar nu had ik wel gehoopt dat ik 11dpo wel al een licht streepje zou hebben.

Ik vrees dat het hier opnieuw niet gelukt zal zijn... dan vraag ik mij af als er met alle extra medicatie geen topembryo kan innestelen en blijven plakken of we niet beter met alles zouden stoppen. Ik word er ook niet jonger op...

2. Logan

Logan Niet meer actief

Ik wil je niet onterecht moed in praten, maar de testen van de action zijn niet heel gevoelig.
    Ik ga toch voor je duimen, zo'n witte test is zo naar.

3. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Thx Logan

Ik wou het hier even van mij afschrijven

4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    je bent toch nog niet 11 dpo?
    Volgens mij zit je op 5 dpo

5. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    toch wel 11 dagen na eisprong en 5 dagen na tp blasto van 6 dagen oud. Of heb ik dat verkeerd gerekend :)

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,961
    15,600
    113
    Nabij Utrecht
    Ondanks dat de embryo van "buiten" er als een topper uitziet , hoeft het niet te betekenen dat het genetisch ook idd een topper is.
    Hierdoor kan het zijn dat uitziende toppers niet plakken & mindere emmys wel blijven plakken.
    De mindere zijn dan genetisch beter ;).

Dit is wat mijn ivf arts vertelde toen het bij ons ook niet wou lukken na 5x een tp (1x vers en 4x cryo).

7. dolliej

dolliej Fanatiek lid

Mar 24, 2015
    1,683
    1
    0
    Action is veel minder gevoelig en heeft veel hcg nodig voor een streepje

8. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ik heb hier jarenlang toppers teruggeplaatst gekregen en 3 miskramen gehad.

Inmiddels is het wel gelukt, heb 2 gezonde dochters en 1 op komst en allemaal uit ivf 2.

Ik wil je enkel aangeven dat je hoop moet houden. Het is moeilijk; maar het kan allemaal. Je hebt 1 goede nodig die innestelt. M'n cryos zijn een godswonder, 3 uit ivf 2 in 1x raak en daarvoor jarenlang ellende en elke tp was top en toch 3 miskramen en mislukte pogingen.

Komt goed! Heb vertrouwen:

Ps hij alle kindjes testte ik 7 dagen na tp positief, maar ik had dag 3 embryo's geplaatst gekregen 3 dpo.

9. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    En je zit idd 11 dpo!

10. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    meiden bedankt voor de moed en de lieve woorden.

Aangezien er 2 testjes in de Actionverpakking zitten, heb ik deze ochtend nog een testje gedaan met verse ochtendurine en dit was ook OMO wit. Dus ik zit met mijn gedachten al bij de volgende terugplaatsing.

Woensdag bloed laten prikken en dan contact opnemen met de gyn. Ik weet niet of we weer een maand verplichte rust moeten nemen of dat we meteen door mogen voor een volgende poging.

Share This Page