Na een jaar hopen, van alles voelen en teleurstelling... Ik heb al twee dagen last van minimaal bruin verlies. NOD is dit weekend en normaal zet bruin verlies veel sneller door naar rood en ongesteld. Net toch maar even een testje gedaan, meer om van mezelf en mijn gedachten af te zijn. Staat er keurig binnen de tijd een tweede streepje Ik durf dit nog niet te geloven en hoop zo dat ze mooi op gaan lopen...
Vandaag ook getest en van het weekend mijn NOD! En ook ik had een soortgelijk streepje! Gefeliciteerd😄
Dank jullie wel...ik durf het nog niet te geloven hoor...eerst maar eens over een paar dagen een duidelijkere test...
jah, duidelijk zwanger Gefeliciteerd hoor! ps. het hopen, voelen en teleurgesteld worden dat ken ik wel ja.. Wij zijn in ronde 9 nu 4 dagen overtijd maar negatieve test.
Gefeliciteerd ! Wachten word beloond al is 1 jaar niet zo heul lang hihi maar het is iedere maand teveel X
Bij iedere druppel bruin of roze word je toch zenuwachtig...zou liefst ieder halfuur checken haha! Mywish2014, ik weet dat een jaar heel normaal is hoor! Maar idd...iedere keer ongesteld is er een teveel! Duimen dat het wegblijft..
Zojuist nog een keer getest. Ik weet dat je hcg eigenlijk om de dag verdubbelt, maar dit loopt al wel op toch? Boven is gisteren, onder zojuist!
En nog eentje omdat ik er zo blij van word! Zondag nog een digitale cb en dan moeten we het maar echt gaan geloven denk ik als die ook positief is! Moeten er mee wachten tot zondag omdat ik hem met mijn warrige hoofd compleet vergeten ben met boodschappen doen vandaag Mag ik dat ook al op hormonen gooien?