Hallo iedereen, mijn eerste posting op het forum hier en ik knal er meteen een probleem tegenaan.... Mijn man en ik zijn nu 3 jaar bezig met onze kinderwens, hij heeft matige zaadkwaliteit. Bij mij is niet veel onderzocht, de gyn vond mijn cyclus zo mooi regelmatig dat ze niets geks verwachtte. Nu gaan we binnenkort voor IUI op de wachtlijst en ineens bleef mijn menstruatie weg. Ik had de 11e ongesteld moeten worden. Eergister hield ik het niet meer en heb ik een test gedaan. Deze leek in eerste instantie negatief, maar ineens zag mijn man een héél licht streepje (na circa 25 min.) 's Middags een tweede test gedaan en toen zagen we een duidelijker streepje, alleen weer pas na 25 min. De dag daarna (de 18e) een nog veel duidelijker streep met een test van hetzelfde merk. Maar omdat het zo lang duurt voor die streep te zien was, heb ik m'n man ook over zo'n strip heen laten plassen om te kijken of de test niet ALTIJD roze kleurt na een tijdje. Bij hem bleef 'ie helemaal wit, ook na uren. Toen wisten we het dus "zeker", zwangerrrr en dat na 3 jaar wachten! Helemaal in de gloria en voor de zekerheid naar de huisarts vanmorgen. Is de test daar negatief... Ik in zak en as en volgens de arts mag je na 20 min niet meer aflezen maar bij de huismerk-test stond niets over een termijn. Toen Kruidvat Early gekocht en binnen een minuut een plusje. (Ik heb er een foto van maar ik weet niet hoe ik die plaats hier.) Net naar de wc en het lijkt alsof ik een heel klein beetje roodbruin bloed op m'n inlegkruisje heb, echt heel weinig, beetje slijm met een kleurtje. Nu zit ik helemaal in de vlekken en vraag ik me af of ik zwanger ben en zo ja, wat dat bloed daar dan doet. Iemand enig idee?? Lieve woordjes prima, zoete broodjes hoef ik echter niet, als jullie denken "mens, je gaat gewoon ongi worden en voor die plus van jou zal je wel een vergrootglas nodig hebben" dan hoor ik het ook gewoon liever. Maar die onzekerheid is echt erg, ik kan me nergens op concentreren. PS Zwangerschapskwaaltjes heb ik niet echt, wat pijn in m'n onderrug (maar ik werk achter een bureau en heb dat vaker) enne m'n de halzen van m'n ondertanden zijn ineens heel gevoelig, ik voel bij wijze van iedere tand zitten. Verder niets.
Oh wat zou het fijn dat dat alles goed zal gaan!! Bij meer opties kan je een foto plaatsen. Even op deze link drukken en dan de foto uploaden, een foto is toch het makkelijkst te beoordelen
Dit is de test, de bovenste is van de 19e en keurig binnen de gestelde tijd afgelezen, bij die van de 18e kwam het lijntje later.
De kruidvat plus is jet bekende valse pennestreepje. Die zou ik niet als positief ervaren. de onderste is die van DA? Die streep os overduidelijk maar aangezien je zegt dat het streepje pas ver na afleestijd kwam ben ik bang dat ie ook negatief is Maar goed, een ander scenario is dat je urine misschien niet geconcentreerd genoeg was en je dus daarom.negatief testte bij de ha! Ik hoop het laatste voor je! Je zou morgen een cb digital kunnenl doen maar gezien je 8 dagen over tijd bent vrees ik het eerste
Mij lijken ze gewoon positief hoor, ik zou idd een clear blue halen, die zou op zulke strepen zeker al moeten aanslaan..! Spannend joh, ik hoop het voor je!
positief!! ook na afleestijd een streepje (roze) betekend zwanger hoor.. dit is een te duidelijk roze streepje voor een indroog streepje. probeer idd eens een cb digital en dan met indicator die is wat gevoeliger. wat betreft je bruin verlies.. had ik bij beide zwangerschappen ook, ging na paar dagen weer weg! succes!! *fingers crossed*
Tja ik vind ze toch ook allebei positief, zou inderdaad zo'n CB met indicator doen. Toch wel voorzichtig gefeliciteerd.
Aangezien iedereen ervan overtuigd is dat je zwanger bent ben ik ook wel benieuwd naar de cb!! Ga voor je duimen!!
Aan man heb ik ook niet zo veel nu, ik liet 'm het "veegje" op het toiletpapier zien, maar hij zei niets te zien. En zeker geen bloed. Ik toch weer een hoopje totdat hij de foto's zag die ik hier gepost heb en zei: "Op de kruidvattest zie ik wel een streep, maar die is op de foto niet te zien." Jullie zien de kv-streep blijkbaar wél (ik ook!) maar ik heb wel een betere foto gemaakt voor de zekerheid. De ene (KV) is dus na een minuut en de andere drie (huismerk Dirx) na circa 25 min. Ik heb wel gauw de cb gekocht nu, maar ik durf nu niet te testen, want a) ik heb aardig wat water gedronken en b)(belangrijker) we zijn momenteel niet alleen in huis, dus als 'ie negatief uitvalt moet ik m'n teleurstelling inhouden totdat ik weer alleen met man ben.
Ik hoop het zo, ik hoop het zo, ik hoop het zo.... Ik was zoooo teleurgesteld toen de ha-assistente vanmorgen zei dat ik niet zwanger was... Ik heb wel de positieve tests laten zien maar volgens haar betekende dat niets, omdat de streep zo laat kwam.
Ik zie echt op alles een streep hoor en ze lopen op!! Even niet drinken en dan vanavond testen 😀
Ik vind ze ook erg duidelijk hoor! En op de early zeker geen pennenstreep. Zie je goed op de tweede foto die je geplaatst hebt. Gefeliciteerd! Ik zeg zwanger!! Morgenochtend ff de CB. Dan is je urine geconcentreerd en (waarschijnlijk) geen visite.
echt positief hoor! heb zoveel testen hierzo gezien waar idd vaak twijfels over zijn, maar dit is gewoon overduidelijk. een cb kan je ook gewoon doen nu.
Ja soms duurt het toch echt langer voor dat de streep er staat zolang hij de juiste kleur heeft en echt duidelijk is lijkt het me toch echt positief hoor en zou eel erg fijn zijn voor jullie hoef je geen iui ... Ik duim voor je mee !