Ik ha straks nogmaals testen omdat hij vandaag toch duidelijker hoort te zijn... en ook die test kom ik hier laten zien... morgen Nod...zo super spannend. ik houd jullie op de hoogte in ieder geval.
Nou dames zonet weer een test gedaan en kijk hier het resultaat....Ik zie toch geen spoken maar een 2e rozè streepje???
Gefeliciteerd! ik hoef niet eens te turen hoor. Duidelijk. Ik zit vandaag 10dpo maar ik zit nog te twijfelen of ik zo action testen ga halen of 2v5 testen..
Ik zag gisteren ook een foto voorbijkomen van iemand die hem negatief had gemaakt op de computer, dus alles wat roze is zie je dan als groen en alles wat wit is zwart, toen zag je het echt superduidelijk!
Nou ja morgen is mijn nod, zit vandaag op 13dpo....Hopen dat ik morgen mijn regels niet krijg, dan test ik volgende week met 2v5 kruidvat of trekpleister...Ik houd jullie op de hoogte... Hoop het zo!!!!
Nou dames vandaag mijn nod en nog helemaal niks te bekennen behalve de pijnlijke ogen en de soms misselijke buien... hoop het zo....
Hier zonet het eerste rode bloed gespot... snap er helemaal niks van. geen kramp, toch een aardige positieve test.... ik moet het maar even afwachten.... oh wat baal ik.... hoop dat het gewoon innestelingsbloeding is....
Zo begon de action test bij mij ook... En ik wil je geen valse hoop geven, maar had op nod ook wat rood bloed. Als dat niet doorzet, kan het dus nog. Probeer een clear blue digitaal, die zou het nu al wel moeten doen en dat bespaart je veel turen! Succes, duimen...!
Hoop ook dat het niet door zet.... Tot nu toe alleen met afvegen zeg maar...Heb ook geen kramp o.i.d.... Hoop dat het toch goed blijft gaan, maar zit vandaag 1 dag na NOD...Even afwachten dus nog
Hey eva... Het bloeden heeft helaas doorgezet... Zonder kramp...Maar gisteravond nog een test gedaan en die heeft ook een best wel duidelijke streep...Snap er echt helemaal niks van.. Zit nu op de 3e dag van het bloeden.. zal zo foto erop zetten