action test op 10dpo

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door stefanie912, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danie0601

Danie0601 Lid

18 aug 2014
    53
    3
    8
    NULL
    NULL
    Ik zie hem ook hoor! Ik hoop dat het gewoon een bloedvaatje is van je gevoelige baarmoeder.

ik zit nu op 10 dpo en vandaag behoorlijk bloed verlies gehad. Zeker een maandverbandje vol. En echt enorme buikpijnen. Weet niet wat ik er van moet denken.

ik hoop voor je dat het niets is en je gewoon zwanger bent!

Groetjes

2. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Nou mijn bloeding is niet zoals een gewone menstruatie... en mijn borsten worden steeds gevoeliger... ook ben ik elke ochtend misselijk... maar vandaag de 4e dag van het bloedverlies... ik snap er echt helemaal niks van. ergens weet ik dat zoveel bloed niet goed is, maar normaal heb ik een menstruatie van 8 dagen heel hevig, en nu al de helft minder. en de kwalen nemen toe... ik zal deze week toch maar even naar de huisarts toe.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    De test van de 19e is lichter dan die van de 15e.
    En dat terwijl hij juist (met tussenpoze van 4 dagen) een stuk duidelijker had moeten zijn.
    Ik zie het niet zo hoopvol in helaas :(

4. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18
    ga je nog een keer testen? ben benieuwd!

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hij is echt veel minder duidelijk dan de vorige, ik ben ook bang dat het niet goed is :( en gezien je dan een vmk zou kunnen hebben gehad kan het dan ook kloppen dat het voor jou doen een andere bloeding is dan je gewend bent van een menstruatie.

6. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Hopelijk een duidelijke mooie streep voor jou :) hopelijk zit het goed☺

7. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Nou helaas dames... vanochtend was het bloeden gestopt dus ik blij... en vanmiddag is het helemaal los gekomen met lichte krampen... dus weet dat het niet goed is....

8. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Sterkte, heel erg *piep*! Hoop dat je niet al te veel pijn hebt van de krampen en zeer binnenkort opnieuw zwanger mag raken van een plakbeebje...knuf!

Deel Deze Pagina