Action test positief, zwanger en kids negatief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Teentje, 13 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teentje

    Teentje Lid

    14 aug 2014
    59
    1
    6
    Kraamverzorgende
    Haarlem
    dus ik heb met 9 en 10 dpo een positieve test op beide dagen van de action, deze hebben een gevoeligheid van 10 volgens de verpakking.
    De test was licht roze en was binnen 1 minuut zichtbaar.

    Maar die van zwanger en kids zijn negatief 9dpo negatief en 10 dpo een heeeeeeel licht streepje is niet te zien zonder extra licht erop te schijnen..

    Waar moet ik nou vanuit gaan?
    Zijn de action early testen betrouwbaar?

    4 vorige zwangerschappen altijd positief met 10 dpo van zwanger en kids testen (heb al 3 kids plus een miskraam gehad)
     
  2. xMandykus

    xMandykus Lid

    7 apr 2019
    97
    30
    18
    Vrouw
    Zou morgen of overnorgen weer testen, misschien maak je nu iets minder snel HCG aan?
     
  3. MissFluffy

    MissFluffy Fanatiek lid

    25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Je bent nog vroeg, het zou kunnen dat de action test toch gevoeliger is dan hij aangeeft. Om het zeker te weten kan je het beste even wachten tot je 13 dpo bent, dan heb je echt wel duidelijk resultaat
     
  4. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.315
    1.782
    113
    Vrouw
    Ik zou morgen nog eens testen om te zien of ze mooi oplopen.
     
  5. Teentje

    Teentje Lid

    14 aug 2014
    59
    1
    6
    Kraamverzorgende
    Haarlem
    Nou heb inmiddels 5 action tests gedaan worden steeds donkerde en de zwanger en kids blijven wit.. apart . Ik ga gewoon nu van positief uit :thumup:
    Dit is de foto van de meeste recente test 10 dpo
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Joolel vindt dit leuk.
  6. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Deze is wel duidelijk positief. Zonder te turen. Al kan je beter de gewone van action pakken want over de early lees je wel eens vals positieve verhalen.

    Nog liever predictor

    Heb even voor je gegoogled en lees best wat zelfde ervaringen. Zwanger en kids negatief of een heel heel licht streepje en action of Kruidvat dik positief. Vreemd he.

    Maar morgen dus even een ander testje! Spannend!
     

Deel Deze Pagina