Hallo allemaal! Een vriendin van mij heeft zojuist een test gedaan.. we weten niet wanneer haar menstruatie is want ze is vorige maand zwanger geworden door de prikpil heen. Dit is helaas uitgelopen op een vroege mk.. nu kreeg ze weer allerlei klachten en dus weer een test gedaan.. we lijken naar goed turen wel iets te zien maar we twijfelen.. De test in persoon ziet ze sowieso wel een licht streepje.. Ze heeft geprobeerd zelf hier te plaatsen maar dat lukte haar niet dus vandaar dat ik het voor haar plaatst! Ben benieuwd wat jullie zien!! Alvast bedankt!!
is er ook een foto van de normale test? hier word ik iig niet wijs uit...ik zie hierop maar 1 streepje.
Dit is origineel.. zelf kon ik hier niet zien maar in de negatief wel ben benieuwd of jullie wat zien
Zelf in negatief naar goed kijken zie ik het wel.. maar ze ziet hem in persoon beter op foto krijgen is soms zo lastig! Ze gaat over paar dagen weer testen
Ik zie op alle 4 de foto's geen streepje. Misschien als ze het zelf heel vaag ziet is het net het laatste restje HCG van de miskraam? Dan zou de test volgende keer helemaal wit moeten zijn.
Nee ze had bij de vroege mk al uiteindelijk negatieve test en bloedtest wees indd op vroege mk maar dat het hormoon alweer erg laag was
Door de prikpil word je baarmoederslijm heel dun, waardoor een evt ontstane bevruchting die niet door de hormonen is tegengehouden, nooit goed in kan nestelen.
Ik zie echt niks.. Dan zou het een pennenstreepje moeten zijn, want ik kan met de beste wil van de wereld niks zien meid..