Uhmmm ja 1 heb ik tijdens mijn eisprong gedaan gewoon om te kijken hoe ze het deden. Die andere 2 gisteren en die waren negatief Gisteren ook 1 van de action gedaan en die was en bleef ook omo-wit. Jullie snappen zeker wel dat ik me kapot schaam haha! Kon het gisteren ook niet laten ivm mijn vreemde gedrag haha
laat de postbode maar snel komen je had een mooie knaller met ovutest dus ben zo benieuwd of het geholpen heeft!!!
Ik vertrouw ze niet... Heb altijd een heeeeel licht streepje en hij geeft ook MEGA indrogers na afleestijd
Ik bedenk me net dat het maandag is, dus weinig kans dat de postbode vandaag komt Daarbij vind ik mijn temp echt te laag... met 36.7 word ik ook wel eens ongi... Morgen de hele dag werken dus ook geen kans om te testen. Wachten tot woensdag dus.
Als ik mijn scherm een beetje kantel zie ik idd een heel licht streepje..spannend over 2 dagen weer testen
Meiden wellicht is het al gevraagd maar wie weet of de action testen een soort voorgedrukt lijntje heeft. Vanochtend een heel licht streepje. Alleen geloof ik niet meer in lichte streepjes want vorige maand waren we in de wolken met een welliswaar duidelijkere streepje maar niet zwanger (was etos 2 voor 5)
Ik had vorige maand een licht streepje maar ongesteld geworden (geen vmk want kruidvat bleef omo wit) en deze maand ook weer en toen zwanger maar leugenaar gaf deze maand ook een tuur streepje..de action testen doen het wel als je echt zwanger bent, maar wanneer je niet zwanger bent kunnen ze soms ook en licht streepje geven echt een tuur streep, had vorige maand twee testjes gedaan met dezelfde urine de ene kwam een heel lichte streep op je moest echt turen en de andere bleef omo wit..
Ik had gisteravond 2 maal een tuurstreepje en ernaast negatieve zwangerenkids midstream. Vandaag is mijn temp gezakt. Ik ga zo eens een action test bekijken die nog niet gebruikt is. Kijken of er al iets zichtbaar is voor gebruik. Ik vertrouw ze tot nu toe nog niet.
Ik heb een test uit elkaar gehaald en grondig bekeken voor gebruik, ik zie dus duidelijk waar de test en controle streep moeten komen. Hier zit een glanzend iets wat donker en of anders licht reflecterend strookje. De test loopt nu door en op de bewuste testplek verschijnt direct wederom hetzelfde lijntje als gisteravond. Heel dubieus dit. Ik weet vrijwel zeker dat dit een voorgedrukt streepje is.
Hier psies het zelfde Gisterenochtend de Actiontest en net (na 4 uur niets gedronken te hebben de Z&K dipstick) Temp was vanmorgen iets gestegen wat me weer hoop gaf. + andere dingen die ik voel. Maar ik denk, als de extra gevoelige z&K niets doet dan zal het wel niets zijn deze ronde.... bah!
Cyntje wanneer zou je nod zijn ik zag dat je temperatuur weer omhoog is gegaan ik wil je geen valse hoop geven maar stiekem denk ik/hoop ik dat het raak kan zijn..Maar onze lichamen kunnen ons vaker voor de gek houden helaas
Voor alle dames die zwanger zijn Gefeliciteerd!!!! ik had mn vorige ronde ook n positieve test van de action!! ik werd die dag ongi maar hele dikke klonters en helderrood bloed en dacht toen meteen aan n vmk en heb toch ff getest en was positief... moest van de vk week erna weer testen en was toen negatief!!! ik moet nog 1 week wachten en ga zo nog ff weer testjes halen maar wil wel pas echt na mn nod testen als ik nog niet ongi ben geworden...heb ook nog testen van z&k thuis mocht ie wel positief zijn heb ik nog extra testen maar doe wel eerst met die van de action dan!!! hier een foto van mn test met de vorige ronde...... hopelijk gauw meer mooie knaltestjes hier!!!
Ja, he? Mijn temp is weer omhoog aan het krabbelen! Vanmorgen een z&k dipstick gedaan en vrijwel meteen verscheen er een 2e streepje.... toen de test was doorgelopen dus niet helemaal roze meer was het streepje weer weg!? Echt.... ik snap er niets meer van! Tijdens dat de gehele strip nog roze was snel tig foto's gemaakt. Ik zal er zo eens 1 plaatsen, hopelijk zien jullie hem ook? Na het opdrogen van de test zie ik iets vaags in de verte... geen foto van te maken
Ik ben echt zoo benieuwd naar je foto en hoop zooo dat het raak is maar mocht het raak zijn is het normaal dat ie heel erg licht is bij 11 dpo