Helaas.... als ik een foto plaats is het streepje niet te zien grrr In het echt was hij véél duidelijker!
Omdat hij binnen 3 minuten al genomen was Na verloop van tijd word ie wit (ik denk met 5 minuten?) Ik weet ook niet of het op de juiste plek is haha! Maar maakt ook eigenlijk niets uit want nadat de test wit werd was ie verdwenen. Het streepje bewoog trouwens niet mee met de urine mee zeg maar. Ik wacht maar weer tot morgenvroeg
Ooh hahah ja dan morgen vroeg nog maar eens testen..ik kan niet wachten hahah lijtk wel of ik zelf aan het wachten ben leef zo met je mee haha, vanochtend toen ik opstond was het eerste wat ik deed je temp.kaartje bekijken hahaha
Ahhh wat lief van je!! Ik heb dat soms ook met mede forum'ers Hier is ie helemaal opgedroogd trouwens: Wederom in het echt duidelijker als op de foto
Als ik mijn laptop kantel en heeeeel goed tuur (ben ik heel goed in ) dan lijk ik op dezelfde plek als op de andere foto toch wat heeeel lichts te zien..ben benieuwd naar je test morgen vroeg. Mijn testen waren overigens in de avond donkerder als in de ochtend
zie wel wat meid Ook als hij is opgedroogd dan moet ik wel effe goed kijken Zo was mijn test ook 2dgn voor nod!! Zet hem eens in negatief
Dat kan ik niet op mijn laptop Vruger zat het altijd in mn paintprogramma? Maar op deze laptop niet...
Mijn action test met ochtend urine en een dikke indroger! Dit was zichtbaar na 10minuten en ik kan eigenlijk niet zwanger zijn omdat ik 4wk lang ingesteld ben geweest en alweer 1week aan de pil ben. Wilde alleen kijken (voor die 1,50) wat deze test doet. Foto 1 bewerkt:
Ik ben ook klaar met de action testen. heb er op 3 streepjes die zelfs de mannelijke helft hier ziet gespot. Ik weet niet of ik het al gemeld had maar ik heb een test voooor gebruik eens goed bekeken en dan zie je dus al 2 streepjes staan.. stomme dingen! Ik weet zeker dat het geen vmk was want andere merken bleven negatief. We hebben nog 1 test over en die gaat mijn partner vanavond eens doen.
Bedenk me net dat ik het gister vast al wel gemeld had.. naja in dat geval bij deze nogmaals cyn ik zie op je dipstick wel iets bij de doorloopfoto bij de andere niet. Spannend.. maar ergens denk ik wel dat je het moet blijven zien.. duim voor je rabia gefelciteerd! als je al wat meer hcg hebt werkt de action test prima laten we maar concluderen
@cynt hier je 2e foto in negatief je 1e foto zie je duidelijk wat Bekijk bijlage 325051 Bekijk bijlage 325052