waarom heb je hem uit elkaar gehaald Vind de streep wazig wel breed en roze maar lijkt zo op foto doordat hij uit elkaar is gehaald niet goed doorgelopen Kan ook aan mij liggen hoor
Hbe hem uit elkaar gehaald omdat het de action test is en op de foto krijg je zo;n schaduw. heb vanochtend action test weer gedaan weer roze streep daarna kv gedaan en die was negatief dus voor mij geen action testen meer!!
Ik zit nu op 12 dpo en ik word altijd ongi tussen de 8 en 12 dpo ben ik achter gekomen toen ik met tempen begon vorig jaar.
Ik heb ook getest met k2v5 en action test. Beide net zo duidelijk.. Duidelijk posi maar geen dikke.knalstreep. Ene kant wil morgen weer testen andere kant gewoon.op zn beloop laten...
Helaas is die van mij een vmk geworden maar goed ik moet nog een weekje wachten!!! Zullen afwachten en wil wel weer proberen met action test op NOD!!! Ze zullen t zien...
View attachment 325627 5 dagen voor nod ongeveer. Maar volgens mij is de streep niet op de juiste plek?
ik ben ook in de action geweest maar bij ons kan ik ze niet vinden waar moeten ze ongeveer bij liggen ik heb eigelijk geen testen meer nodig want ik weet al dat ik zwanger <fotos in fotoalbum) ben maar ben toch heel nieuwschierig hoe ze reageren