En hoe heb je je eisprong gevonden? Heb je ovulatietesten gedaan? Zoja wanneer was die positief(beide strepen even donker).
Eigenlijk geen ovulatie test gedaan. Maar mijn cyclus is heel regelmatig.. heb 15 dagen terug onbeschermd gemeenschap gehad. Daarvan.. is natuurlijk niet zeker dat ik dan ook daadwerkelijk ben geovuleerd.
Ik heb eerder ook action testen gedaan maar die waren gewoon om wit en was ook niet zwanger. Daarom twijfel ik aan deze..
De test is echt niet positief helaas. Maar als je geen ovutesten gebruikt kan je ei maar zo veel later zijn dan je denkt en een kortere lf hebben. Hoelang waren al je cycli en op welke dag zit je nu? Hoe lang ben je van de pil af en dus bezig voor een kindje?
Ik heb gisterenmiddag nog een Kruidvat test gedaan nadat ik een licht positieve resultaat had bij action test wat vlak daarna verdween. Mijn kv test gaf duidelijk positief aan. Ook vanochtend met ochtend urine gedaan. Nog donkerder positief was het. Bij de action test moet je dus net geluk hebben dat je je positieve uitslag op tijd afleest
Ik bedoel.dus naar een foto van je test. Zolang ik zelf geen positieve test in handen heb kan ik altijd blij worden van jullie testen
Hier geen test meer gedaan, voelde me wel weer normaal dus lijkt me gewoon niet zwanger. Maar nu ik jullie verhalen lees.. beetje vreemd.
Nog steeds niet getest meer? Knap dat je het zo durft te laten gaan. Ik vond het lijntje vrij duidelijk voor een indroger
Nee niet meer getest, heb nergens meer last van en de kans was zo klein! + mocht het wel raak zijn had ik wel al een knaller verwacht.
Ik vind het wel bijzonder! Ik heb, denk ik in totaal wel een stuk of 15 testen gedaan in totaal (ben 5 keer zwanger geweest). Ze waren altijd helemaal wit als ik niet zwanger was en een streepje als het wel zo was (ook tuurstreepjes alleen als ik wel zwanger was).