Niet in het zwangerschapsgedeelte waar ik normaal gesproken vertoef.. (en in 'mijn' tijd van testen, dus vanaf eind 2012 tot en met het heuglijke tweede streepje, heb ik daar nooit een topic over gezien) De testen zijn er trouwens sowieso een korte tijd uit geweest bij de action en hebben nu ook een andere verpakking inmiddels, wellicht dat er dus iets is aan veranderd. Maar nogmaals.. nog nooit van gehoord of aan de hand gehad! En ik zie dus echt wel wat op de foto's hoor! En die is nog roze ook..
Nou.. dat is dus wel degelijk een groot verschil hoor! Op mijn telefoon of laptop zag ik vaak ook niets, maar achter m'n normale pc (met grote, ultra scherpe monitor) heb ik veeeeeel beter beeld!
Nou zeg ik ben hartstikke goed in turen maar hier zie ik niks op. Ik heb vergelijkingsmateriaal in de badkamer liggen
Geen idee waar het aan ligt op mn telefoon kan ik toch vaak echt iets zien als er wat staat. Hopelijk over een paar dagen meer duidelijkheid!
ligt inderdaad aan beeldscherm, op mijn laptop zie ik niks (ook niet op bewerkte foto) de tablet heb ik hier ook liggen, daar zie ik hem wel op! Action heb ik voor de rest geen ervaring mee. Ik hoop dat kv snel binnen komen!
Haha lief dat jullie zo goed meekijken en lov dat je m zelfs bewerkt! Ik zie m in het echt maar heeeel lichtjes hoor en ook niet meteen. Ben echt bang dat het een voorgedrukte is maarja de tijd zal het leren denk ik. Het is in ieder geval geen streepje omdat ie te gevoelig is want actions zijn niet zo gevoelig toch
Ik heb nu nog een waarde van 11 en die pikt action wel op.. dus ze zijn best gevoelig wat mij betreft.
Ik had woensdag getest en meteen erna geprikt.. ik dacht ook dat ze vanaf 25 pas konden maar mijn hcg was toen 11.