Zo zag mijn test er in eerste instantie ook uit. Pas een paar dagen later gaf de test van de action een duidelijke streep. Met de test van het kruidvat had ik eerder een streep. Nu 6+ werken zwanger. Ik hoop dat je testen snel binnen zijn. Ik ben benieuwd.
Ja hoor!! Ik zeg dat wordt geen strakke trouwjurk Je bent ook nog vrij vroeg met testen of niet? Dan lopen ze vast nog wel op....succes!!
Omg.. Ik kan het nog niet geloven hoor! Durf ook echt nog niet blij te zijn voor mn nod.. En wat die trouwjurk betreft helppp ik heb hem al! Gaat nooit passen! De laatste foto staat op zn kop trouwens.. Krijg m niet recht sorry!
Kun je die online bestellen? @ Key, ik zie ook een streepje. Wat spannend, ik hoop dat je gauw duidelijkheid mag krijgen.
Oh ok, sorry heb over die tekst heen gelezen. Ik scrolde direct naar de foto's. Bedankt i.i.g voor het antwoorden!
Ik zie die van vandaag zelf een stuk duidelijker! Ik wil een kv doen! en dan een mooie donkere streep haha pfff geduld geduld.. Stomme postbodes schiet eens op!!
key je kan toch ook wel een ander merk test halen in de winkel daar? Ik zou echt niet kunnen wachten haha...
Ja klopt loesje in de apotheek! Zijn wel duur (2 voor 23) maar ik haal straks wel een setje voor morgenochtend! Alleen geen idee hoe gevoelig die testen zijn