Net even testjes gehaald bij de apotheek. Meteen vier gekocht ze hadden alleen een vaag merk die pas vanaf NOD kon, maar ik met mn koppige hoofd toch een gedaan, met middagurine nog wel.. Krijg ik dit! OMG...
Zo ziek! Ik kan t nu eigenlijk niet meer ontkennen he? ik rook net iets heel raars en smerigs.. Loop de keuken in, zijn het uien! Maar ze ruiken niet naar ui echt getver! Maar vriendlief heeft ze vandaag gekocht??
nou dat wordt steeds hoopvoller!! Nou hopen dat ze donkerder worden. Ik zeg heel voorzichtig gefeliciteerd!
Waaah dankjullie wel allemaal!! Toch geloof ik het nog niet helemaal! Morgen nog een testje met ochtendurine
Haha ja maar ben toch benieuwd hoe donker de kv is eigenlijk! Want dit zijn geen gevoelige tests.. Op internet vind ik dat ze een gevoeligheid van 25 hebben, de kv van 8 of 10 toch? Een knaller zou wel leuk zijn Wat denken jullie, wanneer zou ik een cb digitaal kunnen doen??
Ja vind hem nu ook erg duidelijk.. Gefeliciteerd!! wanneer komt die van de KV binnen?? Een knaller is ook ff leuk..