Toen ik ze 2 jaar geleden bestelde.... Heel veel en vaak..had ik ze meestal de dag erna in huis. Of na 2 dagen. Ik vond ze heel fijn. Bij mij kwam al heel vroeg een streep waaruit ik wist dat ik zwanger was en hij werd dan steeds donkerder. Wee natuurlijk niet of ze nu nog steeds zo zijn. Maar toentertijd heb ik ze als zeeeer fijn ervaren.
Tevreden. En wat betreft de levering, ook netjes. "S ochtends bestellen, en de volgende dag liggen ze al in de brievenbus.
Ik heb ze 17.25 besteld en een mail gekregen dat ze vandaag verzonden worden. Lijkt een toplevering te gaan worden.
De postbode komt hier normaal rond 11 uur, maar heb hem nog niet gezien. Verwacht hem elk moment! Anders wordt het pas vrijdag natuurlijk
Negatief! Ah wat had ik anders verwacht 4 a 5 dagen voor NOD met heldere urine. Soms denk ik met veel fantasie een schaduwlijntje te zien, maar volgens mij zie ik dan een 'wit' streepje waar die had moeten staan?
Ik heb er vanmorgen ook 1 gedaan. Niet om te testen voor zwangerschap want dat zou onmogelijk zijn zo vroeg. Maar puur omdat ik wou weten of er standaard vage lijntjes op deze test zouden komen. Heeeeeeeeel in de verte zie je wel een hele vage schaduw. Maar gewoon wit en zelfs nog geen tuurstreepje te noemen. Ik vind ze dus echt wit als ze negatief zijn. Kan ik over een week ofzo met gerust hart testen Spannend R85, ik zie niks maar je bent nog vroeg.
Klopt, 3 jaar geleden deden ze dat nog niet toen bleven ze echt Omo-wit. Ah we wachten(rustig... Grr) af
@Sparky, hoe ziet jou test er opgedroogd uit? Dat streepje wat ik dacht te zien is opgedroogd zonder turen goed te zien. Heb jij dat ook?
Hoelang voor NOD zit je? Ik zit op 3dpo, moest dus ook wel echt omowit zijn... Anders had ik de testen niet meer gedaan totdat ik knallers had op andere testen haha.