wie ook extreem zere borsten?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by nieuwjaar, May 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

Dec 30, 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie heeft er ook extreem zere borsten naar eisprong en later bleek zwanger??? mischien een beetje hoop voor mij;)

2. Adria27

Adria27 Bekend lid

Feb 21, 2013
    808
    6
    18
    Female
    maatschappelijk
    candyland
    Zere borsten kunnen iets betekenen maar ook niks. Heb je nooit eerder zoveel last gehad? Ik zal voor je duimen dat het raak is.

3. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Ik had de eerste keer ook erg pijnlijke borsten maar betekende niks, heb ze nu ook maar dit voelt anders ;) zegt niks dus

4. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

Nov 19, 2009
    2,571
    1
    0
    Ik heb alleen zere boobies als ik zwanger ben.
    Nooit voordat ik ongesteld ga worden.

5. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik had zere borsten bij menstruatie, juist niet in t vroege begin van zwangerschap.

6. sGaaphOofd

sGaaphOofd Actief lid

Jun 26, 2007
    144
    0
    0
    Voordat ik wist dat ik zwanger was, had ik echt pijnlijke borsten. Nu 4 jaar na de geboorte van mijn dochter, heb ik dezelfde pijn af en toe voordat ik ongesteld word.. dus het zegt niet heel veel.

7. Annie23

Annie23 Actief lid

Jan 14, 2013
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi nieuwjaar,
    Ik heb het ook altijd voor mn menstruatie. Het begint dan ongeveer 4/5 dagen van te voren.
    Nu is het vorige week al begonnen4/5na mn ei! En het lijkt veel pijnlijker. Maar goed ik wzcht gewoon. Nog ff een weekje...

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aangezien je van alles voelt als ke ongi wordt EN als je zwanger bent....is daar niks zinnige over te zeggen...

Het kan allebei

9. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

Dec 30, 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie reacties!! ja idd ik weet het hoor dat je lichaam je voor de gek kan houden daarom probeer ik het ook niet zo meer op te letten.
    Ik heb altijd voor NOD gevoelige borsten voorlal als ik ren.
    Maar deze keer doen ze echt gewoon pijn je hoeft er maar naar te kijken en ik voel ze al:D
    Maar goed nog even geduld.....makkelijker gezecht dan gedaan;););)

10. migske

migske Niet meer actief

hallo :)
    ik ben helaas nog niet zwanger maar ik heb al gevoelige borsten meteen een dag na mijn eisprong, en dit word dag na dag erger. Helaas heeft het bij mij nooit wat betekend..maar ik heb ook pms dus dat speelt heel erg mee, hoop natuurlijk dat het voor jou gewoon raak is! want ondanks het je ongi, ei of wat dan ook kan zijn het is altijd nog ook een symptoom van een zwangerschap:D
    duimen duimen dus :)

11. love2beme

love2beme Actief lid

Jul 7, 2012
    259
    0
    16
    Female
    Verzorgende
    noord holland
    na de eisprong nergens last van gehad ook geen misselijkheid of wat dan ook.
    Pas sinds week 5/6 echt last van alle verschijnselen .
    Maar ieder lichaam is anders wie weet dat jou lichaam al wel zo vroeg reageerd op een eventuele zwangerschap

Share This Page