Hi dames, Deze maand begonnen met de ovulatietesten omdat we toch langzaam richting een jaar bezig gaan.. Ik ben gister begonnen op CD8 en nu is mn test van vandaag ineens veel donkerder dan gister. Is deze al positief of kan hij nog donkerder? Thanks! XX
Ik vind em zeker positief!! wel snel al op dag 9. Maar het is echt een knaller! ben benieuwd of tie morgen ook nog knalt. Misschien heb je een langere piek. Vanavond maar flink aan de klus
Gebaseerd op jouw cyclus van gemiddeld 25 dagen, vindt je eisprong plaats tussen dag 7 en dag 15 van je cyclus (gebaseerd op een normale luteale fase van 10 tot 18 dagen). Het kan dus prima. En ik vind hem ook positief. Klussen dus!
Thanks meiden! Ben echt verbaasd.. tot nog toe elke maand heel duidelijk pijn gehad rond de eisprong en nu helemaal niks behalve vruchtbaar slijm. Kun je ook steken hebben na je eisprong of ben ik gewoon geflest door mn lijf hahaha.
@Bollen Ik heb mij ook altijd in de maling laten nemen door mijn lijf! Eisprong leek beduidend later te komen na gebruik van ovulatietesten. Als ik het zelf had ingeschat gokte ik een week eerder...