Ik had bij mijn huidige zwangerschap bij zowel kv als een andere test dat de streep pas na de afleestijd kwam en ben wel degelijk zwanger. Wel werd ik onzeker doordat in de gebruiksaanwijzing staat dat het dan niet geldt terwijl het wel zo was, verwarrend...
Ok. Goed om te weten. Thanks. Misschien laat ik de test een volgende keer wel wat langer liggen heb nu mixed feelings... en verwarrend is het zeker. voel nu wat lijkt op kramp in mijn buik.. maar dan lichte krampjes dus denk nu dat ik het misschien toch niet ben... als ik donderdag niet ongi ben maak ik een afspraak bij de HA
Ok dank je. Bij mij duurde het ook even voordat ie verkleurde hoor. Maar ik vind dat wel altijd raar dat er een afleestijd is met die dingen. Waarom zouden ze dan vals positief kunnen zijn na die tijd, als ze alleen reageren op hcg in je lijf. Of je hcg is verhoogd en je bent zwanger of niet. Zo zie ik het. Met de cb digitaal kun je zelfs al 4 dagen voor je nod mee testen. Misschien kun je die anders eens proberen? Is dit je eerste cyclus? Zo niet hoe lang is je cyclus normaal?
Op zich is het inderdaad raar dat je het binnen een bepaalde tijd af moet lezen als je het zo bekijkt. Sinds ik gestopt ben met de pil is mijn cyclus over het algemeen zo rond de 26 dagen.. Soms 1 dagje meer soms 1 dagje minder maar verder mooi regelmatig.
@beepje Had jij ook dat je bij de Action test dacht dat er te weinig urine op zat? Op de verpakking stond minimaal 5 seconden, maar toen ik dat had gedaan duurde het even voordat hij helemaal tot het controle venster was verkleurd. Heb toen een tweede gepakt en die er langer ingehouden... Voor de uitslag maakt het niet uit, maar heb ook eens een CB gebruikt en dat uiteinde werd vrij snel al roze ...
Ja ik had middag urine gebruikt en deze was vrij ongeconcentreerd. Ik heb hem er toen 7 sec in gehouden, maar dat maakt voor de uitslag niks uit. Hij loopt altijd wel traag door. Ik wilde hem na een minuut al weggooien en daarna begon ie te verkleuren en kon ik mijn ogen niet geloven. Langzaam maar zeker verscheen het streepje. En zelfs na 5 minuten was ie nog aan t verkleuren. Want ik had hem op de vensterbank boven de verwarming liggen. Ik dacht zelf ook dat t gewoon een indroger was hoor. Maar ja wat is een indroger? Er staat namelijk altijd al een voorgedrukte streep, zodat niet het hele vakje verkleurt. Als je hcg hebt verkleurt ie echt wel en daardoor geloof ik ook niet zo in een indroog streep. Waar ik heel veel meiden wel hier op zp over hoor is dat ze het over eens streep hebben en denken dat het een indroger is, maar dit is juist die voorgedrukte streep die je ook al ziet als je de test uit de verpakking haalt. Een vriendin van me deelt dezelfde mening en zij moest mij echt bevestigen na t zien van de foto dat ik zwanger was. Ik kon t zelf gewoon niet geloven. Wel vreemd dat je dan nog steeds negatief test, maar je hoort wel eens van die verhalen. Heb je je huisarts misschien al eens gebeld voor een bloedtest?
Hmmz ok. Mocht ik toch besluiten om nog een keer te testen dan laat ik hem ook gewoon langer liggen Maar bij mij was het echt spierwit hoor. Heb uitgebreid zitten turen of ik niet een vaag lijntje zag maar.... niets Ik wil het nog even afwachten om eerlijk te zijn anders loop ik mezelf alleen maar gek te maken. (hoewel dat doe ik nu al wel ) 2 uur geleden ging ik naar toilet en bij het vegen zag ik een heel klein beetje bruinig bloed leek het. Werd meteen beetje down. Toen ik half uur later ging was er niets. Heb mezelf voorgenomen dat als ik donderdag nog niet ongesteld ben dat ik een afspraak maak bij de HA. Vind het zo moeilijk om er niet teveel mee bezig te zijn..... Heb steeds raar gevoel in mn onderbuik....
Ik leef met je mee en dacht precies hetzelfde. Na 8 dagen overtijd ben ik net toch wel ongi geworden. Op naar de volgende ronde...
Balen Rose maar nu heb je duidelijkheid en kun je door na de volgende ronde succes En Caroline getest?
Haal die action test eens uit mekaar en maak nog een foto ik zie daar denk ook wat. Maar die kv test is heel duidelijk!!!! Op naar de clear blue zou ik zeggen!
Op de datum dat je dit topic opende had je al je NOD zei je Caroline? Dan is dit voor 3 dagen overtijd wel een heeeele lichte streep... Dus of je hebt je ei niet helemaal goed getimed en je bent nog voor je NOD (wat zou passen bij deze testen), óf er is wel misschien een innesteling die niet goed is gegaan. Zou het kunnen dat je mis zit met de dagen? Ik hoop het voor je!!!
Ik denk eerder een late ei. Andere dame waar ik ook mee praat in de groeps forum had pas 6 dagen na nod positief getest. En ze is bevallen van een gezonde dochter. Dus hoeft niet per se een foute innestelling te zijn.
@carolien ik bedoelde hem slopen. Die omhulsel eraf halen kan je beter zien. Want ik zie allemaal schaduwen enz.