Als ik jou was Caroline zou ik een digi van cb er tegen aan gooien! Op die van de action zie niks maar die van kV is positief
De kruidvat Test heb ik gelijk een lichter lijn geizen en nu het is nog duidelijker hier Foto voor beide testen. Maar ik ga morgen weer testen of naar huisarts gaan.
De kv test is zeker positief maar waarom de action test niet?! Geeft mij ook hoop, misschien ook de kv gaan halen hmm
Gefeliciteerrd+!!! de action test zie ik niks maar de kruidvat is echt meer dan positief hoor!!! En al helemaal met een laat plasje ;D
Bedankt allemaal ik denk dat kruidvat Test is veel beter dan Action. Morgen ga ik naar mijn huisarts voor de zekerheid. En gaabi haal maar kruidvat test die is heel goed en duidelijk! Groetjes Caroline
Caroline, Gefeliciteerd!!!!! Hartstikke zwanger! Ook de Action test heeft een licht streepje, maar die zijn gewoon niet zo gevoelig of niet allemaal even gevoelig denk ik. Super voor je!!
Ik weet het niet. Frusterend he. Bel de ha dat je positieve test hebt maar dat het onduidelijk is dat je graag hcg wil laten prikken.