Ik weet het even niet meer.. Vanwege mijn foute pilgebruik heb ik 2 keer een tussenbloeding gehad met bruinverlies. Nu zou ik ongeveer vanaf het begin van deze week al ongesteld moeten zijn en dit werd ik gistermiddag.. DENK IK... Bij mijn normale menstruatie heb ik onwijs veel kramp in mijn buik en rug en best veel roodverlies.. Nu begon mijn menstruatie zonder kramp en een paar druppels bruin, 's avonds begon de kramp (minder heftig dan normaal) en vanochtend werd ik wakker met meer kramp (vergelijkbaar met normaal vanaf dag 3). Tot nu toe ben ik niets anders verloren dan bruin en de krampen zijn nu vrijwel verdwenen. Daarnaast kan ik de hele dag met mini tampons lopen ipv super of superplus. (Veel minder verlies dus) Dan moet ik er wel bij zeggen dat ik afgelopen week best wel ziek ben geweest. Een blijvende misselijkheid die ik eerder echt niet had, extreem moe.. De hele dag wil ik slapen en sinds 2 dagen onwijze hoofdpijn. Daarnaast nog wat dingetjes die ik wel vaker heb voor mijn menstruatie (pijnlijke borsten bijvoorbeeld) Wat moet ik nou denken?
Ik hoop dit weekend een test te kunnen kopen! Ik ben ziek en loop op krukken en die in combinatie met misselijkheid gaan helaas niet goed samen. mijn vriend is pas laat klaar met werken vandaag en morgen ook.. ik wil zo graag horen wat ik kan verwachten nu..
Kan alleen mijn ervaring vertellen maar ja dat ontmoedigd je wel. Eind oktober gestopt met de pil. Altijd cyclussen van 28 of 29 dagen...Laatste keer 33. Ik had al goede moed... maar op dag 33 ook alleen wat bruin bloedverlies en verder niets. Ik had ook hoop... maar helaas... NIETS!! Maar je weet nooit! Dus testen zou ik zeggen.
Bedankt voor je reactie! Ik kan morgenochtend een test halen! Hele avond geen bruinverlies en geen krampen.. Wel onwijs duizelig en misselijk! Ik denk dat ik sowieso naar de dokter moet als dit aanhoudt
Tuurlijk joh. Ze slikt de pil, wat een beetje verkeerd is gegaan. Knap hoor dat je vanachter je beeldscherm kunt zien dat TS zwanger is. Nou ja, scheelt haar in elk geval een test kopen.... Ik denk dat je cyclus van slag is TS. Je hebt slordig de pilhormonen geslikt. Daar kan je lichaam erg raar van gaan doen. De dokter zal hetzelfde gaan zeggen. Ookal heb je maar kort de pil geslikt, het blijven hormonen die je slikt! Voor de zeker heid testen. Negatief, dan ben je niet zwanger, maar is je lichaam de weg kwijt. Wil je graag zwanger worden, dan niet meer beginnen met de pil. En dan hoop ik dat je gauw zwanger mag zijn!
Er zijn nu twee minuten verstreken met de kv test en mijn test is nog nooit zo wit geweest! Ik wacht nog 3 minuten! Maar het is negatief ben ik bang!
Hij is echt heeeeel negatief.. Met extra licht, in t donker, van schuin bekeken.. Gewoon duidelijk! Ik verloor gelijk ook heel veel rood bloed.. Alsof mijn lichaam me letterlijk voor de gek hield.. Een rare maand! Maar gelukkig vanavond extra aandacht, VALENTIJNSDAG! We proberen het volgende maand gewoon weer!