Hallo dames, ik heb net een test gedaan met avondurine en dit is het resultaat Wat denken jullie? Dankjewel alvast
Ik hoef niet te turen om een streepje te zien, dus ik denk dat je zwanger bent meis. Op welke dag zit je?
We waren blijkbaar tegelijk Ben je zeker van je eisprong dmv temperaturen of ovulatietesten? Vind het een knap duidelijke streep voor 10dpo met avondurine Proficiat!
Ik heb zeker mijn eisprong gehad. Dat heeft een bloed afname vorige week uitgewezen....ik kan het niet geloven precies!!! Na 9 jaar, zou het toch kunnen? Als ik dus morgen ochtend opnieuw test, zou hij duidelijker moeten zijn?
Jeetje lobke na 9 jaar, wat zou dat geweldig zijn!!!! Ik zie in ieder geval een duidelijke streep. Je hebt geen hormonen gespoten oid?
Ik heb 13 dagen geleden pregnyl 5000 gehad. De gynaecoloog vertelde me net aan de telefoon dat pregnyl na 9 a 10 dagen uit je lichaam is. Dus daarom dat ik morgen weer ga testen.
Ik geloof wel dat dit goed zit! Hopelijk morgen met ochtendurine en nog duidelijkere streep! Heb goede hoop voor je!
Wauw, dat zou echt fantastisch zijn voor jullie.... pff wat een lange wachtbank zeg, is je zo gegund!!!!!!