Mijn man en ik zijn nu iets meer dan een jaar bezig! Nu ben ik 2 dagen voor NOD en gisteren voelde ik al wat kraampjes onderin.. dus vanochtend een test gehaald en ook gedaan .. Nu zie ik iets, maar het kan ook zijn dat ik het zie omdat ik het wil zien.. dus hoor graag jullie mening dames.
Ik zie wel heeel lichtjes iets. Ben benieuwd hoe het er over een paar dagen uit ziet, duim voor jullie!
Idd Predictor Early doen! Die laat altijd een duidelijk lijntje zien als je zwanger bent! Al is ie licht.
Zo spannend! En blij met jullie reacties! Vrijdag nog een test als de menstruatie niet door is gebroken. #zenuwachtig!
Ik zie het ook wel, maar of het nou roze of grijs is?. Ik zou er morgen een predictor early tegen aan gooien
Ik zie het zeker, maar idd wat hierboven word gezegd. Zou morgen een predictor early doen dan weet je het meteen!
Ik sluit me helemaal aan bij het predictor (early) kamp! Ben je zeker van je ei/nod? Ik meen wel een lijntje te zien maar lijkt ook wat grijs... Vandaar dat ik ook zou gaan voor predictor! Ik hoop dat je morgen mooi lijntje hebt! Laat je het ons weten we zijn nl niet nieuwsgierig maar wel benieuwd en meelevend
Ik zie hem wel maar ken deze test niet. We gaan er lekker vanuit dat dit goed nieuws is Maar voor de zekerheid zou ik ook voor de predictor gaan.