Action testen positief week voor NOD daarna vaag

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Your93, Mar 21, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Your93

Your93 Lid

Mar 21, 2017
    76
    25
    18
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal, ik ben nieuw hier.

Een week voor m'n nod heb ik een positieve test gehad. Ik dacht dat het m'n NOD dag was, maar achteraf bleek dat ik nog een week te gaan had. Whoeps... Ik vooralsnog helemaal happy en dacht dat m'n lichaam gewoon snel hcg aanmaakt of iets?

Enfin, vandaag dag voor m'n nod heb ik 2x getest (action) vanochtend liep de urine niet goed door naar de controle streep, waardoor de controlestreep vaag bleef en de teststreep wel duidelijk zichtbaar was. Zojuist ook weer getest en deze gaf eigenlijk een negatieve test aan. Ik zeg eigenlijk, omdat ik bij te lang staren een supervaag lijn zie.

Ik heb al een dochter en heb precies dezelfde symptomen die ik ook toen had.

Gevoelige tepels
    Krampen
    Steken rechts
    Misselijk met vlagen, vooral savonds...

Nu vrees ik eigenlijk voor een vroege miskraam en denk ik dat ik morgen of snachts alsnog m'n regels krijg.

Iemand hier ervaring mee en toch zwanger bleek te zijn?
    Is de kans er nog om na m'n nod weer positief te testen??

Groet,
    Your

2. Your93

Your93 Lid

Mar 21, 2017
    76
    25
    18
    NULL
    NULL

M'n eerste test..

Attached Files:

3. H0pe

H0pe Bekend lid

Nov 29, 2016
    617
    10
    18
    Deze lijkt mij negatief sorry.. Heb je geen kv testen zijn veel betrouwbaarder

4. Your93

Your93 Lid

Mar 21, 2017
    76
    25
    18
    NULL
    NULL
    Oh echt?? Mag ik vragen waarom? Moet er wel bij vermelden dat je de foto op m'n tel duidelijk ziet dan de ge-uploade. Lijn is duidelijk verticaal..

Nee die heb ik niet helaas.. Heb nog wel 1 actiontest liggen. Bij m'n vorige zwangerschap testte II ook met de action test 2 dagen voor NOD duidelijk positief.

5. Eetje

Eetje Bekend lid

Feb 1, 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Lastig te beoordelen omdat het streepje niet geheel lijkt door te lopen :.
    Zelf denk ik dat je wel zwanger zou kunnen zijn gezien de test wel op HCG reageerd . Maar deze test is niet goed af te lezen en daarom wordt hij als negatief beschouwt . Ik Zal de andere test morgen ochtend doen en zien wat de uitkomst is ;)! Succes

6. Your93

Your93 Lid

Mar 21, 2017
    76
    25
    18
    NULL
    NULL
    Ja dat snap ik.. Nou hopen dat ik morgen een positieve test in handen krijg en ik niet ongesteld word!

Dankjewel x

7. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    dit is in mijn ogen geen positieve test. Lijkt wat opgehoopte vloeistof en streep is schuin

8. Your93

Your93 Lid

Mar 21, 2017
    76
    25
    18
    NULL
    NULL
    Oké dan wil het gewoon te graag zien. Vanochtend een test gedaan, heb m'n regels nog niet.. Omowit helaas.
    Wel fijn om het van een ander te horen en me met beide voeten terug op aarde te zetten.

Hopelijk volgende maand meer geluk!

9. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

Mar 4, 2015
    2,054
    955
    113
    Ik vroeg me af waar je deze informatie vandaan haalt. Ik heb er zeker een stuk of 20 gebruikt, maar nooit een valse test gehad, zoals met als zonder streep niet.

10. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

Aug 6, 2013
    1,880
    358
    83
    Female
    Reizen, fotografie
    Breda
    Deze test is helaas negatief.
    Hij staat schuin en streep is dun. Opgehoopt kleurstof door waarschijnlijk teveel urine.
    Super vervelend maar als je week geleden zo'n streepje zou hebben, dan zou deze inmiddels moeten knallen.
    Heel erg jammer.

11. H0pe

H0pe Bekend lid

Nov 29, 2016
    617
    10
    18
    Op basis van de ervaringen die je hier leest op zp. Er zijn echt veel meer mensen die met de action test vals testen! Kruidvat daarin tegen kan soms wat laat een positieve uitslag geven maar wel redelijk betrouwbaar.
    Maar goed het is maar een advies, als jij er goed mee test zou ik die lekker blijven gebruiken!

12. H0pe

H0pe Bekend lid

Nov 29, 2016
    617
    10
    18
    Lijkt mij omdat het streepje niet goed is door gelopen en ook heel dun lijkt. Maar wat ik had moeten schrijven is dat hij me vals lijkt maar wil niet meteen zeggen dat je niet zwanger bent met zo'n test.

Share This Page