Na dit berichtje ben ik gelijk gaan kijken en hier lag er nog maar eentje. Gelijk meegenomen en gevraagd aan de caissière of ze uit assortiment gaan. Zij wist het niet, kon mij alleen maar vertellen dat zij ze laatst nog binnen hadden gekregen. Maar ja dat zegt niets, kon ook voor het laatst zijn! Zonde want je waagt je best snel aan zo'n testje zonder dat je het zonde van je geld vindt Relaxer testen dus (nou ja voor zover dat relaxed kan )
Weet niet of het al gezegt is. Maar heb het bij onze nieuwe Action ff gevraagd, schijnt op=op te zijn geweest
Hier staat inderdaad een streep door het kaartje, dat betekent dat ze eruit gaan ik heb nog 2doosjes meegenomen maaar er stond niet veel meer.....
geeft niks, maar als ik het eerder had geweten had ik nog een doosje gepakt, nu nog 1,5 liggen, ongi geworden, als dat 2 dagen eerder was gebeurd had ik nog 4 testen gehad, lichaam eigenwijs
hmm morgen maar even kijken, en anders een bult inslaan! Als ze nog heel veel hebben liggen kan ik zo te zien wel een handeltje beginnen op ZP
Hier in Dedemsvaart ligt, dankzij mijn echtgenoot, vrijwel niets meer Ik weet niet wat hij van plan was met zoveel testen, maar hij heeft voor het gemak 12(!!!!!) doosjes meegenomen. Denk dat we ze straks (beplast en wel) maar aan de familie uit moeten delen om ze te laten weten dat we een kindje verwachten ofzo..
In den helder heb ik er nog 1 kunnen bemachtigen en mij werd ook verteld dat ze uit het assortiment gingen.. Jammer!
Servicebalie hebben we inderdaad niet in Winschoten. Mijn ervaring is overigens wel dat het personeel zelf vaak niet weet wat ze hebben en of iets terugkomt, dus misschien...? Evt nog in pekela kijken? Gefeliciteerd trouwens!