Gisteravond toch de nieuwsgierig en een test gedaan...omo wit..had ik eigenlijk wel verwacht Bij mijn eerste testte is zelfs op mijn NOD negatief en pas na 2 dagen positief. Vandaag/morgen is mijn NOD dus ik wacht tot morgen of dinsdag en dan met ochtendurine...tenzij rood natuurlijk.. Al de hele week misselijk en een raar gevoel in mn buik
Pfff gister NOD, nog geen spoor van ongi. Gister veel ongi krampen maar vandaag niks. Net omo witte action test Wat nu?
Je kunt een langere cyclus hebben. Ben je 100% zeker van je nod? Weet je wanneer je eisprong is geweest? Doormiddel van tempen of ovulatietesten? Tja en soms is een vrouwlichaam gewoon raar. Ik heb bij mijn 2de zwangerschal een cyclus overgeslagen en daarna wel zwanger. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Nee geen idee van mijn eisprong. Altijd regelmatige cyclus. Heel gek nu. Maar met mijn 1e testte ik ook pas laat positief. Hoop daar nog maar op. Zolang ik niet ongesteld word kan het nog. Maar op zich zou ik het nu niet erg vinden, deze onzekerheid is ook niks