Ik denk idd wel een licht streepje te zien,alleen kan ik niet zien of hij roze is of grijs. Ik duim voor je.
Ik zie niks op je test. Als jij denkt op 1 april je eisprong gevoeld te hebben dan is dat waarschijnlijk de laatste groeispurt van het ei geweest. Je ei springt dan vaak een dag of 2 daarna. Dus uitgaande van je eisprong op 3 april, zit je nu op 8 dpo en is het niet vreemd een negatieve test te hebben.
Ik was vanochtend zo teleurgesteld omdat ik van alles voelde.. en het weekend heb ik 4 mensen in mijn vriendenkring gehoord dat ze zwanger zijn.. dat steekt zo..al ben ik wel blij voor ze hoor! Dus dan woensdag nog een testje doen.. Thnx ladies..
Ik ben het juist eens met de eerste reactie en denk ook 'iets' te zien op je eerste foto. Heb alleen het idee dat het geen roze streepje is maar meer grijzig.. Op je tweede foto zie ik helaas ook niks.
Op de eerste foto zie ik wat je bedoeld heb dat ook meerdere keren gehad. Bij mij was dan toch echt negatief. Week later had ik een licht posi net dese testen en was licht maar duidelijk rozig. Zou nog eens testen over paar dagen
Dank jullie wel voor de reacties.. ik probeer maar even te wachten tot het weekend. Hoop dat ik dat volhoud haha Denk dat ik het te graag wilde zien maar het is ook zo frustrerend haha.
Ik zou nog even een dag of twee/drie wachten, of zelfs tot de NOD (ja, ik snap t, dat is moeilijk ) want volgens mij ben je te vroeg. Je ei voelen betekent dat je de groei voelt en dan duurt het echt nog een paar dagen voor hij springt. Ik voel het vaak al een dag of 5 van te voren.