Ik vind de test duidelijk opgelopen hoor! En zeker voor 10 dpo een mooie test. Niet iedereen maakt even snel hcg aan!
J Ik vind jou in best wat topics negatief reageren en je eigen situatie er te veel in betrekken. Ik begrijp dat als je veel miskramen heb gehad dat je er voorzichtig in ben. Maar het is niet altijd logisch wanneer je het zegt. Ik vind dat je dan mensen onnodig ‘bang’ maakt! Ik bedoel dit niet vervelend, maar elke keer als ik dan weer zo’n reactie lees vind ik dat voor de ts vervelend. Ik heb zelf ook 3 miskramen gehad, dus ik weet echt wel een beetje wat je voel.
realistisch zijn wordt vaak verward met negatief zijn. De ene is hoopvol, de andere is wat waakzamer. Beiden is oké
Dat mag je vinden. Ik vind dat mensen te vaak valse hoop geven aan iemand. Mijn ervaring is gewoon dat als het traag oploopt het niet goed is. Er zijn vele voorbeelden hier op het forum waar dat ook elke keer weer blijkt. Realisme en optimisme gaan niet altijd samen.
Ik vond 2 naar 3 ook makkelijker dan 1 naar 2. En 3 naar 4 nog veel makkelijker, maar dat kan ook aan onze 4e liggen, die was/is zo makkelijk. Van 4 naar 5 was heftiger, maar dan vooral omdat hij wat meer met z'n gezondheid heeft getobt.
Oh my, dat stelt me weinig gerust...ik mag nog ervaren hoe het is van 1 naar 2.... On topic: voor 10dpo een meer dan prima test!
Komt vast goed. Het is vooral het feit dat je opeens je aandacht moet verdelen. Bij je oudste draait alles om dat kind. Bij een 2e moeten beide leren wachten en moet je zelf leren hoe alles goed te plannen zodat bv niet je peuter bovenop je zit of flink jengelt om iets als je de baby wilt voeden.
Bij mij was het meer het schipperen met de slaapjes en voedingen, en het halen van de oudste uit school. Bij de derde wist ik hoe ik er mee om moest gaan, dat scheelde al een hele hoop en de tweede ging toen in het ritme van de oudste mee. Je vindt je weg er wel in
Hier van 1 naar 2 niks aan de hand! Haha. Dus wie weet valt t voor jou ook mee. Maar wij hebben nu ook wel een hele makkelijke baby *klopt af*
Ligt er heel erg aan hoe je baby is en de oudste reageert. Je bent sowieso moe in het begin is mijn ervaring maar je vindt ook wel vlot je draai. Ik vond dat je makkelijker wordt bij een tweede. Als je hele strikte dingen wil qua structuur etc dan worden 2 kids wel complex. Je moet af en toe wat schipperen met slaapjes tijden, kind toch een keer in wandelwagen laten slapen of een dag keer wat minder slapen. Mijn ervaring en van wat ik om mij heen heb gezien is dus vooral hoe je er zelf in staat hoe zwaar het is (icm hoe makkelijk je baby is). En uiteindelijk lukt het iedereen
Nog geen echte knaller knaller, maar wel een mooie streep. Nu 1 dag overtijd.. dus de wekenindicator is dan ook goed!