Goedenmorgen damens Ik heb vanmorgen 2 testen gedaan de early en de normale van de Action Ik krijg bij allebei binnen 5 minuten een heel licht streepje Ik durf het niet te geloven. Zien jullie ook het lichte streepje op de test? Ik heb over 5 dagen me NOD
Ik vind deze test al vrij droog en het streepje is dun wat ik zo zie. Deze testen staan er om bekend om indrogers te krijgen dus ik zou er nog niet echt vanuit gaan, vooral omdat je nog zo vroeg bent. Ik zou over 2 dagen nog eens testen
Heb je ook een foto van binnen de 5 minuten ? Deze test is vrij droog en daar kunnen we geen eerlijke uitspraak over doen
Deze heb ik net gedaan streepje kwam binnen 4 minuten is alleen heel moeilijk om op de foto tekrijgen
Als het streepje roze is en binnen de afleestijd verscheen, dan kan het alle kanten op. Hopen op een mooie oploop de komende dagen.
Het is nog heel vroeg dus het kan alle kanten op… Ik heb 2x ook met CB digitaal positief getest terwijl daarna bleek dat ik biochemische zwangerschap had. De testen hadden weinig tot slechte oploop en daarna liep het terug. Ik weet dat je dit liefst niet horen wilt, maar je bent echt nog heel vroeg. Ik duim voor je dat het alleen maar gaat oplopen en dat het dus goed zit. Ik zou overmorgen opnieuw testen.
Bij mij begonnen de testen ook zo. Het is nu af wachten of de testen oplopen. Voor nu ben je zwanger! En komen de eerste spannende weken eraan het goed blijft gaan. Het veel succes!
gefeliciteerd! CB heeft het waarschijnlijk niet mis. 99 procent correct. Zag op de action test ook vrij duidelijk een streepje. Geniet ervan
Gefeliciteerd! Nee, je bent op dit moment echt zwanger! Of het goed gaat blijft altijd spannend, zeker die eerste weken!
Vandaag mijn NOD vanmorgen weer een test gedaan en die geeft ook aan zwanger bij hoeveel weken hebben jullie het je ouders verteld? Ik wil het aan de ene kant vertellen andere kant nog niet. Ik heb zo iets als het wel een mk word dan kan ik er met me ouders over praten. Maar andere kant wil ik het nog voor me houden
Whoop! Spannende periode de komende tijd, gefeliciteerd voor nu! Wij vertellen het mijn ouders na de eerste echo, kwam toevallig zo uit. Dan zien we hen ook voor het eerst sinds enkele weken. De ene keer zien we hen vaker, de andere keer zien we hen iets minder vaak haha. En dat laatste is nu, haha. Tijdens IVF-traject vertelde ik het direct door te videobellen. Maar dat is nu toch anders aangezien ik nu zwanger ben buiten IVF om.