hoihoi ondanks dat ik gezegd had nog 14 dagen te wachten om te testen, heb ik toch maar 1 week kunnen wachten En... ik en mijn vriend zagen beiden een streep (heel licht maar toch) heb geprobeerd om hem op foto te krijgen maar dat lukt niet... zal ze hier toch bijvoegen je weet nooit dat de tuurders hem er toch uithalen...
Heel ver weg zie ik wel iets..of het roze of grijs is kan ik niet onderscheiden. Kijken of ze op gaan lopen, ik duim voor je!
zit op CD 32 vandaag ronde 2, maar 1e ronde na stoppen van mijn pil heb ik cyclus gehad van 38 dagen en heb mijn eisprong ook deze rronde niet kunnen localiseren dus heb geen idee eigenlijk wanneer ik over tijd ben ofzo, maar we hebben toch een streep! ik juich nog niet, we wachten af dankje voor jullie reacties. streep is zeker roze van hier bezien
Dit kan ook je eisprong zijn. Sommige testen kunnen reageren op lh hormoon. Ik zou een paar dagen wachten.
heb eisprong trouwens niet kunnen localiseren met tempen omdat ik dat blijkbaar verkeerd deed maar op CD 14 heb ik positieve ovulatietest gehad en opnieuw op CD 27 maar toen zeiden mensen dat dat misschien door een zwangerschap kon komen, maar was test negatief. en nu positief..
Ik zie 'm ook. En bij mij heeft nog geen enkele test ooit gereageerd op de eisprong, alleen op zwangerschap (hcg)
Ik zie wel iets heel Vaags. En helaas reageert KV ook op eisprong, ik had van de week nog een duidelijker roze streepje ook van eisprong.
Phoe, ik zie het niet goed. Misschien over 2 dagen nog eens testen? Dan zou hij al dikker moeten zijn.
Ik zie hem wel. Kleur zie ik niet duidelijk. Hoop dat hij zal gaan oplopen voor je en snel duidelijkheid zal hebben. Ohh vanavond gewoon ff gezellig maken samen met manlief. Kan geen kwaad en als hij toch reageert op een late eisprong heb je hem niet gemist.
Jlien, ik zie m ook hoor!! Zou idd nog ff verder gaan met testen om te kijken of hij oploopt. Greetzz