Dit is NIET voor mij ( helaas) ! Vriendin heeft vorige week zondag op dag 5 'dpo' een cryoterugplaatsing gehad. Zit vandaag op 17dpo. Afgelopen maandag (14 dpo) negatieve test. Dinsdag een licht streepje en vandaag weer een beetje opgelopen. Ik vrees zelf dat het misgaat, gezien het termijn.. Ze mag morgen pas een test doen officieel van het EMC . Ik vind het behoorlijk spannend allemaal! Bovenste test is dinsdag, onderste vandaag.
Oei...die streepjes zijn wel erg licht ja... Maar wie weet ist een slow starter en is de test morgen/overmorgen veel duidelijker.
Ah sorry! Had misschien in de titel al moeten schrijven NIET voor mij! Maar het gaat goed met me hoor!!xx
Elke vrouw maakt weer anders hcg aan. De ene is een snelle startereactie en de andere is weer wat later met de aanmaak van hcg. Kan zijn dat ze een late innesteling heeft gekregen bijvoorbeeld op dag 10 dpo. Dan zou het kunnen kloppen dat ze wat lichter zijn. Hcg kan soms traag starten en ineens kan het een spurt maken. Ik had echt knal testen met mijn zwangerschap hiervoor. Maar toch ging het met 5 weken mis Had ik dan knal positief. De lijntjes zeggen dus niets. Dit is gewoon zwanger. Ze kan beter een bloedtest aanvragen die geeft meer duidelijkheid. Bij mijn andere dochter bleven ze ook zo licht en ze is nu toch al echt een hele dame hihi. Gaat ook al naar school. Tegen mij zeiden ze ook: ziet er niet goed uit. Maar via de urine zei het dus totaal niets. Mijn bloedtest was toen echt duidelijk dat het goed zat terwijl ik bij dochter lichte streepjes hield
Ze heeft 'al' 3 kinderen en altijd duidelijke testen gehad. De afgelopen 2 jaar is ze 2 keer spontaan zwanger geraakt (ondanks endometriose en slechte zaadkwaliteit) en is het vroeg misgegaan. Vandaar dat mijn gevoel niet erg positief is. Ze moest morgenochtend testen en dan weer het zh terugbellen.
Oei... deze zijn heel licht. Al zou de innesteling pas op 10 dpo zijn geweest had het hcg al veel hoger moeten zijn na 7 dagen en ze dus een donkerdere test moeten hebben. Ik ben bang dat dit niet goed zit
Dat denk ik ook. Hoop dat ze in ieder geval mag bloedprikken vandaag en dan na het weekend weer. Zolang ze die hormonen inneemt wordt ze niet uit zichzelf ongesteld..weet natuurlijk niet hoe dat met een miskraam zit. Maar de Progynova icm utrogestan houdt het bmslijmvlies dik..
Ja idd want nu kan ze niet goed zien of het oploopt. De predictor is veel gevoeliger dan de kv dus dat deze duidelijker is is logisch en hoeft nog niet te betekenen dat het hcg goed oploopt helaas.