Jeetje dat is ook wat! Ik was idd echt super blij! Super lief iedereen die me moed in praat maar ik geloof er al niet meer in. Gewoon pech gehad gister met testen.. volgende ronde zorg ik voor dubbele testen als ik voor het eerst ga testen dan kan ik de 2e er meteen achteraan doen
Yep! Present.. Ik heb positief getest bij mijn zwangerschap en dag daarna cb die gaf aan 1 - 2 weken zwanger. Dus dat ging goed. Nooit iets van een indroog lijntje of what so ever gezien. Ook weer 4 jaar geleden 2 maanden geleden heb ik dus met een big bazaar getest en die gaf me geen duidelijke resultaat zie ik ineens op de verpakking dat ze al ruim over datum zijn! Ik schrik me te pletter had die dingen al een tijd in me nachtkastje staan en gelukkig had ik nog 1 van de action.. gedaan en ik zie ineens binnen afleestijd een lichtpaars streepje bij T komen.. Ik ging er echt ECHT vanuit dat ik zwanger was! Ik naar me man en vertellen hij in de wolken.. Ik nogal geschrokken maar toch zat het me niet lekker.. doe ik de volgende dag een CB en dik negatief.. 2 action testen.. negatief.. 1 Etos digitaal... not pregnant.. 1 week later flink ongesteld. Dus ja action testen kunnen vals uitslaan en als je te lang tuurt kan je een indroog lijntje zien (vorige maand mij overkomen bleef te lang turen) waarna je het verwart met een echt test streep. Fijn hoor die goedkope dingen maar ja ze zijn niet voor niets 1.49 voor 2 stuks