Action vs Kruidvat 18dpo

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mama2020, 10 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama2020

Mama2020 Lid

19 apr 2021
    70
    33
    18
    Vorige week had ik al een topic geopend over de oploop van mijn zwangerschapstesten. Ik was begonnen met de action test maar kreeg van velen hier op het forum te horen dat de Kruidvat testen beter zijn. Ik ben daar toen mee verder gegaan om de oploop te zien. Helaas liep de test vanaf 13 dpo (bijna) niet meer op. Ik heb daarom gisteren (met dezelfde urine) een action en Kruidvat test gedaan en wat een verschil! De action test lijkt mij er goed uitzien op 18 dpo maar maak mij nog steeds zorgen om de Kruidvat test. Zijn er meer die dit hebben gehad?? En hoe liep het af?

2. Mama2020

Mama2020 Lid

19 apr 2021
    70
    33
    18
    Hierbij een foto van de test…

Bijgevoegde bestanden:

3. Arretjescake

Arretjescake Actief lid

29 nov 2021
    142
    119
    43
    Vrouw
    Mooie knaller van de action! Dit zijn mijn action testen.

Bijgevoegde bestanden:

4. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.708
    7.187
    113
    Vrouw
    Volgens mij kan de kruidvat test soms al snel de hoeveelheid hcg niet meer aan. Je zou hem eens kunnen proberen met verdunde urine. Of gewoon niet meer testen, want je action test is echt prima!

5. Kaktus

Kaktus Actief lid

4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    Mijn Kruidvat heeft ook nooit geknald terwijl de sensitest en clearblue dat wel deden. Zou stoppen met testen, beter dan die action wordt het toch niet!

6. Holagente

Holagente Bekend lid

1 jan 2022
    524
    502
    93
    Vrouw
    De test van de Action is echt wel op de max! Die van de Kruidvat denk ik ook, mijne bleef daar namelijk ook wat hangen. Lees wel vaker negatieve verhalen over de testen van de KV, ze lijken niet meer zo goed als dat ze geweest zijn.

Deel Deze Pagina