Hi Dames, Na 12 rondes en 3 pogingen OI heb ik 3 dagen terug tot mijn verbazing een positieve test in handen gehad. Nadat ik een heel licht streepje op een etos early test kreeg, heb ik.een CB digitaal (6 dagen eerder) gedaan. En deze gaf aan ZWANGER !! Ik ben alleen heel erg onzeker omdat ik vind dat mijn testen erg licht zijn. Vandaag of ten laatste morgen zou mijn Nod zijn namelijk. Bijgaand dr test van deze ochtend. Wat denken jullie van deze test op nod? Er is gelukkig wel duidelijke oploop met 3 dagen terug. Zoek een beetje geruststelling!
Is dit een “natuurlijke” poging geweest? Je NOD zegt niet zoveel, belangrijker hoeveel dagen geleden je (vermoedelijke) eisprong is geweest. Enig idee?
Hoi meid, aller eerst, gefeliciteerd met je zwangerschap! Is deze de eerste action test die jij doet?! Want die kan je namelijk niet echt vergelijken met de Etos early test. Misschien vandaar dat ie even licht lijkt ondanks dat er wat dagen tussen zitten.. is deze de normale action test of de early action test? En gelukkig heeft de clearblue digital al bevestigd met Zwanger. Ik vind de test er wel goed uitzien namelijk,
Hi dames... Nee 3 dagen geleden ook al getest. Zal zo even uploaden hoe die oploop eruit ziet. Geen natuurlijke cyclus nee. Daarom zeg ik vandaag of morgen zou mijn Nod zijn adhv eisprong (bevestigd in het ziekenhuis en dmv temp). Lf van 14 dagen. Ik ben begonnen met een etos early toen een cb digitaal. En heb de afgelopen 3 dagen getest met action (normale). Dank voor jullie reacties!!
En dit is van drie opvolgende dagen?! Je ziet wel de oploop van de bovenste naar de onderstaande. HcG verdubbeld om de 48h zo, vind de oploop wel goed dan Edit: ik zie zelfs tussen de middelste en de onderstaande wat oploop! Is niet veel maar er is wel wat te zien!
Ziet er prima uit hoor! Ik vind action testen overigens niet fijn, en vaak vrij licht. Wellicht nog een ander testje doen voor je eigen geruststelling?
Alleen de action, etos early, kruidvat early en CB digitaal slaan bij mij aan gekgenoeg. Ik heb een kruidvat 2v5 gedaan 2x en daar is niets op te zien ja echt een tuurlijntje. Ik zwoor bij die testen een paar jaar terug haha... Heb dus al verschillende merken geprobeerd haha echt erg... testjunkie momenteel
Je kan eventueel weer de Etos early weer proberen!? De action testen neigen idd soms wat lichter aan te slaan.
Ik heb toch nog even een early en een kruidvat gedaan (ff nikd gedronken) en jeeeaahh eindelijk een streepje op de kruidvat test. Action is dus bij mij eerder positief dan kruidvat. Maar ook hier eindelijk een lijntje dankjewel dames voor de hulp!