Action en Kruidvat zijn beide tegenwoordig erg achteruit gegaan en geven indrooglijntjes of vals positief resultaat. Beste kan je voor predictor van de op = op betaal je ook 2v5 euro maar zijn veel betrouwbaarder.. via deze link kan je ze ook online bestellen https://www.opisopvoordeelshop.nl/predictor-zwangerschapstest-2st-earlyexpress-1-min
Kruidvat is wel erg slecht geworden en tja action gewoon niet meer aflezen na de afleestijd. Dan heb je ook geen indrogers. Met action en predictor getest bij de afgelopen twee zwangerschappen en nooit geen problemen mee gehad. Wel de voorkeur voor de normale action test inplaats van de early.
Ik vraag dit eigenlijk omdat als ik vroeger hcg in mijn lichaam had ik altijd met de kruitvat testen zeer duidelijke en knallers van testen had/heb. En waren de testen van action pas vele dagen later positief en duidelijker. En nu is het juist andersom. Nu heb ik met de action duidelijke testen en die van kruitvat ook wel maar veel minder duidelijk dan die van de action. En dat ben /was ik niet gewend met de kruitvat testen.
Had ik dit keer ook. Terwijl de andere keren was het omgekeerd. De kv testen lijken minder gevoelig te zijn tegenwoordig en duurt lang voor ze knallen. Had dit keer zelfs een test die lichter was dan de dag ervoor waardoor ik bang werd maar zie banner.
Bedankt voor de tip van de predictor @lerana! Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik getest met die van het Kruidvat, maar dat is alweer een aantal jaren geleden. Als ik nu weer testen nodig heb, ga ik wel naar de op = op!