Ik krijg regelmatig locaties door via whatsapp Nu zegt een vriendin dat dit nep kan zijn via een app? Fake locatie of iets dergelijks? Iemand ervaring daarmee en kan ik zien of een locatie echt of nep is?
Ja, als diegene stuurt waar die is Dan zie je dat op de kaart, een adres/restaurant/hotel bijvoorbeeld De locatie sturen bedoel ik
Volgens mij is dat niet nep hoor? Wij gebruiken het regelmatig en het klopt dan ook gewoon wat bedoelt ze ermee dan?
Ik weet dat de locatie delen via de GPS van jouw mobiele telefoon gaat, dus als je de locatie van jouw GPS zou kunnen veranderen, zou dit wellicht kunnen. Moet je denk ik wel heel technisch voor zijn. Denk namelijk niet dat dit heel makkelijk te doen is. Maar nu maak je me wel nieuwsgierig?
Ik word hier wel nieuwsgierig van... Iemand stuurt dus locaties en je vertrouwt het niet zo. Of die vriendin zit een beetje te stoken. Ik krijg er allemaal wilde ideeën bij
Je kunt een GSP locatie doorsturen en een lokatie opzoeken en die doorsturen. Op je telefoon zie je het verschil niet. Althans, niet op mijn telefoon. Je kunt ook live locatie delen en dat is wel altijd je GPS locatie, die kun je niet neppen.
Dat kan dus gewoon? Ik krijg regelmatig locaties doorgezonden van verschillende mensen wel en doe dat zelf ook wel en zie dat soms ook al bevestiging dat iemand daadwerkelijk ergens is maar vriendin zei dus dat je t kunt faken met een app en dat dit dus niet perse bewijs is
Alles kan tegenwoordig ik dacht dat als je een live locatie deelt dat dit via GPS ging, niet altijd dus..
Dont know why maar Ik zie ineens een man voor me die vreemdgaat en allerlei fake locaties doorstuurt..
Die "iemand" is een partner? Althans. Ik vraag meestal mijn vrienden of familie niet te bevestigen of te bewijzen dat ze ergens daadwerkelijk zijn. Mijn vriend ook niet. Maar iedere relatie is uiteraard anders.
Precies. Wij gebruiken het alleen om elkaar te vinden. Dan is het nogal contraproductief om de verkeerde locatie te geven.
Ik ken iemans die moet haar locatie altijd doorsturen naar haar man. Ik krijg daar echt de kriebels van! Ze is nooit vreemd gegaan, hij is een cotrol freak. Geen idee of je een fake locatie kan sturen.