Hoi dames, Hellpp ik weet het even niet meer... deze ronde ( eerste ronde) begonnen met ovulatietesten. Vandaag derde dag een smiley, net een zwangerschapstest gedaan en die had meteen 2e streep. Ik ben 2 weken geleden flink ongesteld geweest, ik kan toch niet zwanger zijn??
Hmmm.. hij kán reageren op een LH piek maar hij is toch wel vrij duidelijk moet ik zeggen. Heb je 2 weken terug, rond je menstruatie, ook getest? Enige wat je kan doen is blijven testen met een zwangerschapstest om te kijken of ie oploopt of weer afloopt.
De zwangerschapstest van de action heeft bij mij ook op mijn LH piek gereageerd maar dat was echt een tuurstreep. Ik vind deze wel heeeeul duidelijk! Ik denk dat de kans groot is dat je zwanger bent
Ik keek net in mijn agenda en zag dat ik 11 dagen geleden dus ongesteld werd, dat is nog maar pas. Ik denk 2 dagen flink gevloeid. Ik zag Hoi, nee 2 weken geleden niet getest, ik dacht ongesteld....
Denk toch dat je vloeien niet een ongesteldheid was. Was dat een normale cycluslengte of langer? Stel t was een miskraam dan zou je nu al niet meer positief testen over t algemeen tenzij je langer zwanger was. Maar ik denk dat je gewoon hartstikke zwanger bent misschien eisprong bloed of innesteling
Om het overzichtelijk te houden is 1 topic handiger. Daarom doe we deze dicht. Verder reageren kan in https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/action-test-lichter-dan-gisteren.689222/.