Hai meiden, Ik heb 8 of 9 december mijn eisprong gehad, dit door middel van ovu testen + de krampen in mijn buik. Ben dus vandaag 9/10 dpo, kreeg gister ineens testdrang en daar kwam een mooi licht maar goed zienbaar 2e streepje. ( zwanger en kids 6 dagen voor ms) vanmorgen nog 1 gedaan en weer kwam er een licht roze 2e streep duidelijker dan gister. Ik net naar de winkel en een clearblue vanaf 4 dagen voor ms gehaald en daar is gewoon niks op te zien?! Mijn eerdere mooie roze strepen beginnen ongeloofwaardig te worden miss omdat ik er vanuit ging ze daarop te zien ze ook op een ander moeten staan. Wat denken jullie? Ben ik te vroeg met die clearblue testen of moet ik die andere aanzien voor niets?
Ik zie de streepjes ook meis, maar je bent erg vroeg met testen Die van clear blue heeft waarschijnlijk gewoon meer hcg nodig! Je hebt toch op 2 verschillende testen allebei een streepje, Gewoon morgen of overmorgen nog een keer testen! Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd!
Ik had op deze dipsticks altijd strepen,ook als ik niet zwanger was,en nog duidelijker als deze.En ik ben hier niet de enige met deze ervaring.